۱۷۴۹۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افزایش خرید و فروش مسکن در زمستان

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با بیان اینکه در هفت روز نخست بهمن ماه ۳۷ هزار و ۹۸۱ قرارداد مسکن به ثبت رسید، گفت: از این تعداد ۷ هزار و ۷۹۸ قرارداد مربوط به شهر تهران بوده است.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با بیان اینکه در هفت روز نخست بهمن ماه ۳۷ هزار و ۹۸۱ قرارداد مسکن به ثبت رسید، گفت: از این تعداد ۷ هزار و ۷۹۸ قرارداد مربوط به شهر تهران بوده است.

حسام عقبایی با اشاره به آمار خرید و فروش مسکن در بهمن ماه، اظهار داشت: آمار خرید و فروش ها در زمستان امسال در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده است و این روند در بهمن ماه هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ۷ روز اول بهمن امسال ۳۷ هزا و ۹۸۱ قرارداد در کل کشور به ثبت رسیده است، گفت: ۲۳ هزار و ۲۹۰ قرارداد خرید و فروش و ۱۲ هزار و ۹۴۱ اجاره نامه در این مدت به ثبت رسید.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران افزود: مجموع قراردادها در شهر تهران در هفت روز اول بهمن به عدد ۷ هزار و ۷۹۸ قرارداد رسید که از این تعداد ۳ هزار و ۹۱۲ قرارداد برای مبایعه نامه و ۳ هزار و ۶۲۴ قرارداد برای اجاره بوده است و مابقی هم مربوط به سایر قراردادهای مسکن است.

عقبایی با تاکید بر اینکه قیمت ها در این مدت تغییری نداشته است، بیان کرد: پیش بینی افزایش قیمتی را در بخش مسکن تاپایان سال نداریم اما وضعیت خرید و فروش مسکن نسبت به نیمه اول سال بهبود پیدا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج