۱۷۴۹۳۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

باران تهران نتیجه بارور کردن ابرها بود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از باروری ابرها در تهران خبر داد و گفت: باروری ابرها در تهران جواب داد و ریزش ۲ شب پیش باران در تهران بعد از باروری ابرها بود.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از باروری ابرها در تهران خبر داد و گفت: باروری ابرها در تهران جواب داد و ریزش ۲ شب پیش باران در تهران بعد از باروری ابرها بود.

خسرو ارتقایی در پاسخ به این سئوال که آیا باروری ابرها در تهران انجام شد گفت:باروری ابرها در چند روز گذشته آغاز شد که خوشبختانه ریزش باران در دو شب پیش بخاطر همین باروری ابرها بود و می توان گفت که باروری ابرها نتیجه بخش و مثبت بود.

ارتقایی با اشاره به اینکه گزارش کامل باروری ابرها در تهران از سوی مرکز تحقیقات آب در اختیار ما قرار گرفته و در حال حاضر نیز این گزارش روی میز بنده است،گفت: نتیجه کمی و کیفی این باروری ابرها بزودی منتشر می شود.

به گفته وی،ضخامت ابرها برای باروری ابرها باید ۵ کیلومتر باشد اما ضخامت این ابرها چندان زیاد نبود اما خوشبختانه نتیجه داد و دیدیم که ریزش خوبی صورت گرفت.

چندی پیش معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه ۱۲ استان در کشور در برنامه باروری ابرها قرار دارند و تاکنون برای ۶ استان این اقدام انجام شده است، گفت:

رای امسال ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای باروری ابرها درخواست کردیم و تاکنون نیز برای ۶ استان آذربایجان شرقی، کرمان، یزد، اصفهان، فارس، چهارمحال بختیاری ۹ پرواز عملیات باروری ابرها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ استان در کشور در برنامه باروری ابرها قرار دارند گفت:‌ علاوه بر این ۶ استان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، البرز، گیلان و مازندران هم در برنامه باروری ابرها قرار دارند.

میدانی با اشاره به اینکه باروری ابرها برای گیلان و مازندران از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، گفت: اثر باروری ابرها ۱۰ تا ۱۵ درصد است اما طبق گزارشی که به دست ما رسیده برای آن ۶ استانی که باروری ابر انجام شده مؤثر بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بدبخت از خوزستان خاک به سر که ابرهایش عقیم هستند وبا هیچ تکنولوژی نه ابر دار می شود ونه اگر ابردار شود باردار می شوند

    • بدون نام

      همون یک ذره رو میگین بارون !؟!؟

    • alireza

      خوب شما که بلدین بیشتر این کارو انجام بدین. نکنه واسه این کار ضروری هم بودجه ندارین؟

    • داریوش

      حتی برای باروری ابرها هم بین شهرها تبعیض قایل میشوند پس کو بوشهروهرمزگان واهوازمیرن گیلان ومازندران رو میزارن توبرنامه باروری اما شهر های کم باران جنوبی هرگز.

    • چکامه

      اگر یک تشکر کنیم جای دوری نمیره ها! تمام تابستان وحشتنک، دولت آب رو مدیریت کرد! به خدا گاهی فقط یک تشکر کوچک به همه انرژی میده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج