۱۷۴۹۵۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نمایش «قلیان» ممنوع می شود

کارشناس ارشد دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات با اشاره به اینکه جرائم و ویژگی های تبلیغات دخانیات به زودی ابلاغ می شود، گفت: طبق این ابلاغیه، نمایش قلیان پشت ویترین مغازه ها یا چیدن محصولات دخانی در قفسه ها ممنوع می شود.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس ارشد دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات با اشاره به اینکه جرائم و ویژگی های تبلیغات دخانیات به زودی ابلاغ می شود، گفت: طبق این ابلاغیه، نمایش قلیان پشت ویترین مغازه ها یا چیدن محصولات دخانی در قفسه ها ممنوع می شود.

بهزاد ولی زاده، در نشست خبری کنترل دخانیات، افزود: پیش از این ، ستاد کنترل دخانیات، موارد تخلف تبلیغات دخانیات را به دادگاه صالحه معرفی می کرد اما چون تعریفی از تبلیغات دخانیات وجود نداشت بطورمثال قاضی می گفت این مورد تبلیغ از نظر من تخلف نیست.

وی خاطرنشان کرد: در نهمین جلسه ستاد کشوری کنترل دخانیات که در شهریور ماه امسال برگزار شد، ویژگی ها و شمول تبلیغات دخانیات، تصویب شد و به تائید رئیس جمهور رسید.

کارشناس ارشد دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات با بیان اینکه «ویژگی ها و شمول تبلیغات دخانیات» در روند ابلاغ قرار دارد ، گفت: این ویژگی ها به زودی به مراجع قضایی ابلاغ خواهد شد.

ولی زاده تاکید کرد: پس از ابلاغ این «ویژگی ها» ، متخلفان از سوی قاضی مربوطه تا ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، مصرف قلیان در کشور رو به افزایش است .ضمن اینکه مصرف گهگاهی قلیان بین زنان و بویژه در سنین پایین تر نیز در حال افزایش است که اگر مسایل فرهنگی و قانونی جمع آوری قلیان برطرف نشود با سونامی استعمال قلیان در جامعه روبرو خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماف

      هرکی مخالف قلیانه بکوبه لایکو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج