۱۷۴۹۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مصرف سیگار در اماکن عمومی جریمه دارد

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: مصرف سیگار در اماکن عمومی مشمول جریمه بوده و قوه قضاییه می تواند این جرائم را صادر کند.

خبرگزاری ایرنا: معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: مصرف سیگار در اماکن عمومی مشمول جریمه بوده و قوه قضاییه می تواند این جرائم را صادر کند.

«محسن فرهادی» ، روز یکشنبه در نشست خبری کنترل دخانیات با اشاره به ابلاغ آیین نامه قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و آرایشی در هجدهم خردادماه سال گذشته (۹۲) به سراسر کشور گفت: براساس این قانون ، چک لیست هایی درباره مصرف دخانیات در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی طراحی شده که بازرسان وزارت بهداشت آنها را بررسی می کنند.

وی افزود: بازرسان وزارت بهداشت در این چک لیست ها به سه سووال «آیا مالک مکان ، اطلاع رسانی های کاهش مصرف دخانیات را انجام داده است» ، «آیا کارگران شاغل در این واحد، قانون ممنوعیت کنترل دخانیات را رعایت می کنند» و «آیا ممنوعیت استعمال دخانیات در این محدوده رعایت می شود» پاسخ می دهند.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: بازرسان وزارت بهداشت در دیدار از اماکن ، مفاد این چک لیست ها را به قوه قضاییه ارسال می کنند.

فرهادی اضافه کرد: قوه قضاییه نیز می تواند براساس این چک لیست ها، دستور وصول جرائم مربوط به مصرف دخانیات را صادر کند و ارقام این جرائم بازدارنده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج