۱۷۵۰۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۳

فال روزانه 13 / 11 / 1393



فال روزانه 13 / 11 / 1393

فروردین

پیش به سوی ایجاد تغییرات اساسی! امروز با نیرویی که کائنات برایتان در نظر گرفته بالاخره می توانید هدفی که در سر دارید را شروع کنید. با دیگران ارتباط بیشتر و نزدیک تری داشته باشید. کاملا معلوم است که زندگی شما به تغییر نیاز دارد. خودتان یک رهبر بسیار خوب هستید که می داند قدم بعدی که باید بردارد، چیست. منتظر این نباشید تا دیگران شما را دعوت کنند، خودتان در جمع های دوستانه شرکت کنید. امروز با عشقتان تنها باشید و خودتان را از اطرافیان دور کنید. خدای عشق در طالع شما نشسته است و لحظه هایی را تجربه خواهید کرد که تکرارنشدنی هستند.

اردیبهشت

امروز ستاره ها به شما تغییر روش عالی نشان خواهند داد. خودتان را برای یک برنامه ریزی اساسی آماده کنید. انرژی بی حدی در وجود خود حس خواهید کرد که شما را به قله های ایده پردازی و خلاقیت می رساند. در کنار سروسامان دادن به برنامه های کار و زندگی، کوله تان را ببنید و برای یک سفر کوتاه آماده شوید. کمی از شهر بیرون بزنید تا خستگی هایتان برطرف شوند و با آدم های تازه آشنا شوید. این فرصت را خواهید داشت با فرد تازه ای آشنا شوید و مسیر زندگی عاطفی خود را تغییر دهید.

خرداد

امروز این حس را دارید که درون قایق روی دریا نشسته اید و به مسیری نامشخص در حال پارو زدن هستید! هزاران سوال در ذهن شما وجود دارد که دایم از خود می پرسید و برای بیشتر آنها هم هیچ پاسخی ندارید. به جای نگرانی، به دلتان رجوع کنید و به سمتی برانید که احساس می کنید راه درست است. امروز به این جمله زیاد فکر کنید: هر چه پیش آید خوش آید. وقتی ریلکس باشید، می توانید راهکاری مناسبی هم پیدا کنید. فرصت آشنایی با یک دوست جدید نیز در طالع شما نوشته شده است.

تیر

بازی های کوچک را کنار بگذارید. باید به اهداف بزرگ بیندیشید. امروز همه چیز کاملا برایتان واضح است. استعدادهای خود را بیشتر بشناسید. با همه قدرت و مهارت خود کار کنید تا درهای تازه ای به روی شما باز شوند. اگر دری به روی شما بسته شد، این ایمان را داشته باشید که دری دیگر از رحمت به رویتان باز خواهد شد. در میان انسان های جدید بودن این مزیت را دارد که شریک عاطفی جدید پیدا می کنید و طرز فکرتان تا حدی تغییر خواهد کرد.

مرداد

متفاوت فکر کنید. واقعا متفاوت. از ارتباط های زیادی که با آدم ها دارید، استفاده کنید. از چهارچوب ها بیرون بیایید یا حداقل آن را کمی توسعه دهید. امروز باید از ایده ها و تفکرات قدیمی فاصله بگیرید. دوستان، شریک عاطفی و شریک کاری جدید برای خود پیدا کنید. این کارها موجب تغییر طرز فکرتان می شود و می توانید روزهای بهتری برای خود رقم بزنید. برخی کارها در ابتدا دشوار به نظر می رسند اما وقتی قدم در مسیر انجام آنها بگذارید، معجزه های زیادی مشاهده خواهید کرد.

شهریور

اگر در کارهای خود هدف و خلاقیت نداشته باشید، عملا به هیچ جایی نمی رسید و نمی توانید مراحل ترقی را طی کنید. فرشته پشتیبان شما زمانی به کمکتان می آید که خود را از این همه قاعده و چهارچوبی که برای زندگی و افکارتان ساخته اید، رها کنید. شما در انجام و سامان دادن کارها بسیار توانا هستید. اما امروز از همفکری اطرافیان کمک بگیرید. دوستان یا همکاران را دعوت کنید تا در مورد پروژه های کاری همفکری کنید و راه تازه و با کیفیت تر بیابید. به اهداف جدید فکر کنید

مهر

اگر دوست دارید در زندگی خود تحول ایجاد کنید و هیجان بیشتری به آن ببخشید، باید از دیگران کمک بگیرید. همفکری و همکاری دیگران به شما کمک می کند تا از چهارچوب های فکری خود بیرون بیایید. کوچک ترین تغییر در طرز فکر به شما کمک می کند تا تغییرات اساسی در زندگی ایجاد کنید که اتفاقا بسیار برای شما لازم است. دوستان تازه پیدا کنید و از بودن در کنار آنها نه تنها شادتر شوید بلکه مسایل جدید بیاموزید.

آبان

امروز احساس می کنید انرژی های شما تا حد زیادی کم شده اند. برای برطرف شدن آن، باشگاه بروید یا ورزش کنید. این تحرک ها کمک می کنند تا اکسیژن بیشتری به مغز شما برسد. نتیجه آن خلاقیت بیشتر است. وقتی بهتر فکر کنید، متوجه خواهید شد که باید در زندگی و طرز فکر خود تغییر ایجاد کنید. تغییرات شما را به راهی تازه رهنمون می شوند که کاملا لازم و ضروری است در ضمن، عادت های بد، تغذیه نامناسب و نوشیدنی های صنعتی را کنار بگذارید و صبح خود را با نوشیدنی های سبز آغاز کنید.

آذر

امروز روی کلمات و واژه هایی که انتخاب می کنید، بیشتر دقت کنید. اگر در ارتباط ها روشی نوین پیدا کنید و راه های قبلی خود را کنار بگذارید، می توانید با خلاقیت هایی که دارید شهرت خوبی برای خود به هم بزنید. احساس می کنید زیر نظر رادار در حرکت هستید و همه مردم چشم دوخته اند ببینید، چه می کنید. اما این طور نیست. خودتان را از این فشارهای عصبی رها کنید و فقط به ایده پردازی و خلاقیت بیندیشید. امروز کائنات پشتیبان شما است و می توانید روش های کاری خود را به طور کامل تغییر دهید.

دی

امروز بسیار حرف گوش‌کن شده اید. این مساله کمک می کند تا از بودن در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید آنها هم لحظه های خوبی با شما داشته باشند. از هر دو نظر احساسی و فیزیکی امروز تغییرات خوبی را شاهد خواهید بود و موجب می شود تا چشم اندازهای تازه ای به زندگی پیدا کنید. از اینکه از دیگران کمک بگیرید، خجالت نکشید. همه انسان ها به توجه نیاز دارند و شما هم از این قاعده مستثنا نیستید.

بهمن

همیشه می گویید که دلتان یک انقلاب درونی بزرگ می خواهد. آیا امروز شهامت وارد شدن به زمینه های جدید در زندگی را دارید؟ امروز همه تلاش خود را بکنید تا از روش های قدیمی و روتین زندگی جدا شوید. دوستان تازه، کار جدید، مکان های تازه و ... می توانند در این مسیر به شما کمک کنند. همیشه به خود ایمان داشته باشید و بدانید کارهایی که انجام می دهید، بهترین هستند.

اسفند

امروز باید از حرف های بیهوده دوری کنید و مراقب باشید تا هر کلمه ای را به زبان نیاورید. در محل کار، اگر قرار است در مورد طرح های خود حرف بزنید حتما درست در مورد آن تحقیق کنید. امروز می توانید وضعیت مالی خود را یک تکان اساسی بدهید و وارد فاز جدیدی از درآمد بشوید. به کارهای بزرگ فکر کنید و بیزینس های کوچک و کم درآم را به فراموشی بسپارید. زندگی شخصی و عاطفی خود را فراموش نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج