۱۷۵۲۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کی گفته ایران در جام جهانی سی ویکم شد؟

چه کسی اولین بار گفت ایران در جام جهانی تیم سی و یکم شده ؟ امیرقلعه نویی؟ حسین فرکی ؟ شاید اولین نفر معلوم نشود اما آخرین نفر محمدمایلی کهن است.

عصر ایران: چه کسی اولین بار گفت ایران در جام جهانی تیم سی و یکم شده ؟ امیرقلعه نویی؟ حسین فرکی ؟ شاید اولین نفر معلوم نشود اما آخرین نفر محمدمایلی کهن است. او در مصاحبه اش اشاره ای کرده که تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ سی و یکم شده . آماری که معلوم نیست با استناد به کدام دلیل اعلام می شود؟ یا اصلا کدام کارشناس براساس کدام معیار انتخاب کرده است.

جدولی که در زیر می بینید از پایین به بالا براساس امتیازات کسب شده در جام جهانی مرتب شده است. براساس امتیازها اگر حساب کنیم رتبه ایران در تورنمنت ۲۴ شده است و اگر براساس امتیاز تفاضل گل حساب کنیم ایران تیم ۲۷ جام جهانی شده است. این جدول مستندترین چیزی است که در مورد جام جهانی وجود دارد.

کی گفته ایران در جام جهانی سی ویکم شد؟

ایران سی و یکم چه چیزی شده؟

به غیر از این آمار آمار دیگری در مورد رتبه ایران وجود دارد و ان ارزش بازیکنان است. پس از جام جهانی و قبل از جام جهانی آماری در مورد ارزش بازیکنان هر تیم رسانه ای شد. آماری که نشان می داد بازیکنان ایران از نظر ارزش دلاری تیم سی و یکم جام جهانی هستند. آماری که به نظر می رسد توسط کارشناسان و پیشکسوتان ایرانی مورد استناد قرارگرفته است. آنها احتمالا در جستجوهایشان به این نتیجه رسیده اند که رتبه سی و یکم ایران در ارزش بازیکنان رتبه ارزش تیم ملی است. در صورتی که نتایج به دست آورده تیم ملی بسیار بهتر از ارزش تخمینی بازیکنان است و این نشان می دهد که تیم ملی بهتر از انتظاری که نسبت به ان داشته اندنتیجه گرفته است.

آیا ۲۰۱۴ بدترین نتیجه ایران در جام جهانی بوده است؟

جدول امتیازات ایران در مسابقات جام جهانی نشان می دهد که ایران در سال ۲۰۱۴ بدترین نتایج را نگرفته است. اما یک نکته مهم در مورد این نتایج وجود داردوان هم این است که ایران در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار موفق شده از تیمی که به مرحله بعد صعود کرده امتیاز بگیرد. ایران با نیجریه مساوی کرد در حالی که این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. پیش از این ایران موفق نشده از تیم هایی که به مرحله بعدرسیده اند امتیاز بگیرد و از این نگاه بهترین نتیجه به حساب می آید.

کی گفته ایران در جام جهانی سی ویکم شد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج