جاباما
۱۷۵۶۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سرویس بهداشتی ۴ ستاره یعنی این!

امروزه در بسیاری از آپارتمان‌ها و خانه‌ها فضای مناسبی برای سرویس بهداشتی خانه در نظر گرفته می شود. در اغلب این سرویس‌های بهداشتی حمام، توالت و روشویی در یك جا متمركز هستند و به این ترتیب امكان دسترسی به همه آن‌ها در يك فضا فراهم است.

سرویس بهداشتی 4 ستاره یعنی این!
سرویس بهداشتی 4 ستاره یعنی این!

برترین ها : امروزه در بسیاری از آپارتمان‌ها و خانه‌ها فضای مناسبی برای سرویس بهداشتی خانه در نظر گرفته می شود. در اغلب این سرویس‌های بهداشتی حمام، توالت و روشویی در یك جا متمركز هستند و به این ترتیب امكان دسترسی به همه آن‌ها در يك فضا فراهم است. همه اعضای خانواده در طول روز ممكن است بارها از سرویس بهداشتی استفاده كنند. اگر در طول روز به رفت‌وآمد اعضای خانواده‌تان به سرویس بهداشتی دقت كنید خواهید دید كه این محل یكی از پررفت‌وآمدترین محل‌ها در خانه است و بی‌تفاوت رد شدن از ظاهر و بهداشت آن كاری نادرست و غیرحرفه‌ای است.


سرویس بهداشتی 4 ستاره یعنی این!

از نورهاي متعدد استفاده كنيد

نورپردازی در خانه‌هایی كه سرویس بهداشتی آن‌ها حمام، توالت، روشویی و فضایی برای اصلاح یا انجام دیگر فعالیت های شخصی و بهداشتی است دارد. اهمیت زیادی پیدا می‌كند. زیرا افراد بخش زیادی از كارهای شخصی خود را در این فضا و به‌صورت روزانه انجام می دهند. بنابراین داشتن نوری مناسب برای انجام فعالیت‌های آرایشی و بهداشتی به ویژه در جایگاهی كه میزتوالت یا آینه روشویی قرار گرفته است، اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این، روشن نگاه داشتن زاویه‌ها و گوشه‌های دیگر این فضا نیز به ایجاد محیطی آرام برای اعضای خانه كمك می‌كند در ضمن قرار دادن شمع یا روشنایی‌های با نور زردرنگ در زوایای مختلف سرویس بهداشتی به بزرگ‌تر به‌نظر رسیدن این فضا كمك می‌كند.


گياهاني كه طراوت مي‌آورند

از دیدگاه كارشناسان كاربرد گیاهان طبیعی در فضای سرویس بهداشتی به دلایل مختلف لازم و ضروری است. سرویس بهداشتی معمولا اولین و آخرین مكانی است كه افراد در طول روز در منزل از آن استفاده می‌كنند و آرامش بخش بودن و طراوت آن می‌تواند تاثیر زیادی در روحیه افراد برای آغاز یك روز و حتی برای آماده شدن برای خواب، باشد. یكی از دلایل استفاده از گل و گیاه طبیعی در این بخش افزایش زیبایی و شادابی در سرویس بهداشتی است. از آنجا كه افراد خانواده ممكن است در روز چند بار به این فضا بروند، شایسته است با محیطی زیبا و با طراوت روبه‌رو شوند. وجود گل و گیاه در این فضا از سویي هم به تصفيه هوای موجود كمك می كند و انرژی های نامناسب در این محیط را تعدیل كرده و فضایی با نشاط در سرویس بهداشتی به اعضای خانواده هدیه می‌كند.


تضمین سلامت با نظافت

بهداشت و نظافت سرویس بهداشتی خانه، دست‌شویی، حمام و روشویی در حفظ سلامت اعضای خانواده به ویژه فرزندان اهمیت زیادی دارد. از آن‌جا كه محیط سرویس بهداشتی در غالب موارد به دلیل استفاده از حمام و دست شویی فضای مرطوب و گرم دارد، امكان رشد و زنده ماندن باكتری‌ها و آلودگی‌ها در این فضا نسبت به دیگر بخش‌های خانه بیشتر است. از این رو رعایت بهداشت این مكان در طول روز و شست‌وشو و ضدعفونی كردن آن هر هفته يك بار از جمله ضروری‌ترین كارهایی است كه بايد در برنامه هفتگی خانم‌های خانه‌دار قرار گیرد.


سفيد و گرم

استفاده از رنگ سفید در حمام و تمامی اجزای آن از جمله وان، توالت، كاشی‌ها، حوله‌ها، پرده‌ها و حتی رنگ دیوار سرویس بهداشتی تاثیر زیادی در افزایش فضا و بزرگ‌تر به‌نظر رسیدن آن دارد. علاوه بر این، استفاده از رنگ سفید یا رنگ های روشن و گرم در این محل تاثیر زیادی در جلوه این مكان خواهد داشت. ضمن این‌كه وجود این رنگ موجب می‌شود تا آلودگی‌ها و كثیفی‌هایی كه در این فضا وجود دارد زودتر در زمینه سفید رنگ آن خودنمایی كرده و افراد برای تمیز كردن آن اقدام كنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج