کد خبر: ۱۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۱۱۴۹۷
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
نظرسنجی های جدید نشان می دهد که زنان ایتالیایی در میان زنان اروپایی جذابتر هستند.

مجله اینترنتی برترین ها


برترین ها: نظرسنجی های جدید نشان می دهد که زنان ایتالیایی در میان زنان اروپایی جذابتر هستند.

به گزارش برترین ها، نظرسنجی که اخیرا سایت "زوفر" از طریق اینترنت انجام داده است، نشان می دهد که زنان ایتالیایی در میان زنان اروپایی از بیشترین جذابیت برخوردار هستند.

گفتنی است که موسسه زوفر در نظر سنجی جذاب ترین زنان اروپایی از آراء مسافران اروپایی که به کشورهای اروپا سفر کرده اند، استفاده کرده است و بر این اساس به این نتیجه رسیده است که زنان ایتالیایی جذاب ترین و شیک پوش ترین زنان اروپایی هستند.

بر اساس این نظرسنجی، زنان سوئد و لهستان به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

این در حالی است که این موسسه نظرسنجی اعلام کرده است؛ علی رغم معروف بودن زنان فرانسوی به شیک پوشی، آنها در رده هفتم این جدول قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
پاسخ
1
5
زنان سوئد رده ی دوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باورم نمیشه
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
Manam hamin tor
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
hageshune ensafan zanaye etaliyayi kheili khoshgelo jazaban khosh be haleshun!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
پاسخ
9
7
زن ایرانی رو از نظر زیبایی و جذابیت هیج جای دنیا نداره
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
اصلا هم این طور نیست. کی گفته؟مگه دور و برتو نمی بینی؟
نظر سلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
مهسا خانم ناراحت نشو بابا.طلا که پاکه چه منتش به خاکه .چه نیازی هست که عنوان بشه
نظر + -
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
شاید زنان ایرانی زیبا باشند ولی از نظر شیک پوشی در مقابل زنان سایر کشورها هیچند فقط یه قسمت تهران رو نگاه نکنید خیلی از زنان هستند مخصوصا تو کشورمون زیباییهاشونم از دست میدند آرایشهای بی رویه از دست دادن اندام ها بعد از ازدواج و خیلی چیزهای دیگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
پاسخ
5
2
زنان روسی که بهترن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
پاسخ
2
4
اگر از من نظر سنجی میکردند قطعا به زنان لهستانی رده اول میدادم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
پاسخ
6
9
حتما انتضار داشتين بگن زنان ايراني !!!!!!!!
پاسخ ها
نظر Maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
Pa na Pa
نظر شیوا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
رضا جان دلبندم اون انتظاره نه انتضار!!!!!
آره خب ما خانم های ایرانی از زیبایی چیزی کم نداریم.
نظر سلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
پ نه پ.بگن مردان ایرانی
نظر شیوا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
منظورت انتظاره دیگه نه؟؟؟؟؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
bache ha dava nakonid gofte bein zanaie oropa!!!
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
abji pa na pa ro khob omadi
نظر + -
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
حالا خوب همه ی نظر سنجی ها در مورد زناست نه مردها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
پاسخ
1
3
اکثرا" معتقدند که زنان آمریکایی و فرانسوی جذاب ترند ، این آمار بر چه اساسی است ؟؟
پاسخ ها
نظر lili
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
زنای آمریکایی؟؟؟؟؟نگو تورو خدا.اکثر زنهای آمریکایی چاقن و سیاه.
من قبلا شندیم خانومای هلندی و آقایون ایتلیایی جذاب ترینند.
نظر + -
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
فقط بر اساس آب وهوا که اونم آب و هوای توپ آمریکاست.
1 ماه برو اونجا خودتون تاثیرشو ببینید
روشن شدن رنگ چشم و مو و نرمی موها و بخاطر هوای سرد جوان و شاداب بودن بدن و از همه مهم تر غذاهای سالم و تفریح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
پاسخ
0
1
dokhtaraye Italy ham jazaban ham khosh heikalo ghad boland vali omran pesaraye Iranio tahvil begirani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
پاسخ
0
1
درجواب اقا رضا اره توقع داشتیم اخه دور از ذهن نیست جون زنای ایرانی جذاب وخوشکلن در ضمن همه جا خوشکل داره زشتم داره حتی توی افغانستان هم خوشکل بیدا می شه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
پاسخ
0
2
رضا جان منظور شما انتظاره دیگه نه؟؟؟؟؟
خب نه ما انتظار نداشتیم بگن زنان ایرانی .چون به تیتر که دقت کنی میبینی بین زنان اروپایی آمار گرفتن نه زنان آسیایی و یا آمار جهانی نبوده وگرنه اسم زنان ایرانی رو هم حتما جزء بهترین ها میدیدی .
آررررررررررررررره!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
پاسخ
3
0
جذابیت ! مغزشون اندازه گردو نباشه!!
پاسخ ها
نظر YONES
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
MANAM MOTAGHEDAM MAGHZESHON BE ANDAZE YE MORCHAST KHOANOMA
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
Akhe na ke maghze to be andazeye khar bozast.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
پاسخ