۱۷۷۸۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ماجرای دیدار روحانی با رهبری قبل از انتخابات

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: آقای روحانی قبل از تصدی مسئولیت ریاست‎جمهوری با مقام معظم رهبری دیدار داشته و درباره وضعیت منطقه و به خصوص مسائل داخلی و بین‎الملل با ایشان صحبت هایی را بیان کرده که مقام معظم رهبری مطالب وی را شنیده اند و روحانی داوطلب شده است تا در راستای حل این مشکلات وارد عمل شود.

خبرگزاری میزان: رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: توافقی قابل قبول است که بتواند در چارچوب عزت ملی پاسخگو منافع ملت ایران باشد.

حجت‎الاسلام سیدرضا اکرمی درباره اظهارات اخیر مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‎ای، عنوان کرد: با توجه به اینکه مباحث هسته‎ای در دولت یازدهم از ابتدا از اهمیت ویژه‎ای برخوردار بوده است، فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری می‎تواند کلید حل بسیاری از مشکلات را در این مسیر باز کند.

وی افزود: آقای روحانی قبل از تصدی مسئولیت ریاست‎جمهوری با مقام معظم رهبری دیدار داشته و درباره وضعیت منطقه و به خصوص مسائل داخلی و بین‎الملل با ایشان صحبت هایی را بیان کرده که مقام معظم رهبری مطالب وی را شنیده اند و روحانی داوطلب شده است تا در راستای حل این مشکلات وارد عمل شود.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست‎جمهوری تصریح کرد: دولت یازدهم از ابتدا بر حل مذاکرات هسته‎ای تاکید داشت از این رو شخص رییس‎جمهور در ابتدای کار ماموریت رسیدگی به مذاکرات هسته‎ای را به وزارت خارجه سپرد که این موضوع تا به امروز ادامه دارد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: در مقوله مذاکرات هسته‎ای چون ایران در NPT عضویت دارد از این رو بدست آوردن فناوری هسته‎ای و استفاده صلح‎آمیز از آن جزو حقوق طبیعی ما محسوب می شود.

اکرمی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در تمامی مراحل نظارت بر فعالیت‎های هسته‎ای خود را از سوی آژانس انرژی اتمی پذیرفته است، گفت: ما به طور صریح و شفاف اعلام کرده‎ایم که با بمب اتم و سلاح کشتار جمعی مخالفیم و مقام معظم رهبری نیز استفاده از این سلاح‎ها را حرام اعلام کرده‎اند.

وی تاکید کرد: چون بنا داریم با ۱+۵ مذاکره کنیم به طور حتم در این مسیر باید توافقات مشترکی بین دو طرف صورت گیرد از این رو شاهد بودیم که جمهوری اسلامی ایران در جریان مذاکرات نظارت بر فعالیت‎های هسته ای و توقف راکتور آب سنگین اراک را پذیرفت تا حسن نیت خود را اثبات کند اما متاسفانه تا به امروز کشورهای غربی در زمینه مذاکرات و لغو تحریم‎ها اقدامات مثمرثمری را انجام ندادند.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امیدواریم مذاکرات به نقطه مطلوب خود برسد اظهار کرد: آنچه دیروز مقام معظم رهبری در جمع کارکنان و افسران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند گزارش کاملی از روند مذاکرات هسته‎ای ایران بود تا مردم با بصیرت و آگاهی کامل در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: عدم انجام مذاکرات در ۲ مرحله و تاکیدات مقام معظم رهبری در این باره به طور حتم بدین منظور صورت گرفته است که مذاکرات بیش از این طولانی نشود و ما بتوانیم به یک توافق خوب و جامع که عزت و منافع ملی ما را پاسخگو است دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری هیات مذاکره کننده می‎تواند با پشتوانه قوی در جلسات حاضر شوند و نسبت به حفظ منافع ملی اقدامات لازم را انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج