جاباما
۱۷۸۳۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صدور حکم نهایی آژانس جام جهانی برزیل

دیوان عدالت اداری شکایت دفتر خدمات مسافرتی "تعطیلات رویایی" - منتخب فدارسیون فوتبال در اجرای تورهای جام جهانی ۲۰۱۴ - مبنی بر ابطال لغو مجوزش را رد کرد.

خبرگزاری ایسنا: دیوان عدالت اداری شکایت دفتر خدمات مسافرتی "تعطیلات رویایی" - منتخب فدارسیون فوتبال در اجرای تورهای جام جهانی ۲۰۱۴ - مبنی بر ابطال لغو مجوزش را رد کرد.

به دنبال بدتعهدی‌های دفتر خدمات مسافرتی تعطیلات رویایی، منتخب فدراسیون فوتبال در اجرای تورهای جام جهانی ۲۰۱۴، کمیته‌ی فنی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران شهریور ماه امسال پس از بررسی تخلفات و شکایت‌هایی که از این آژانس شده بود، حکم لغو مجوز (تعطیلی) این آژانس را صادر کرد.

این آژانس طبق اظهارات معاون گردشگری کشور تا زمان صدور رأی کمیسیون عالی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید تعطیل می‌شد و تا آن زمان مجاز نبود فعالیت کند؛ اما "تعطیلات رویایی" بدون توجه به احکام صادره به کار خود ادامه داد. منتخب فدراسیون در اجرای تورهای جام جهانی ۲۰۱۴ پس از صدور این احکام‌ به دیوان عدالت اداری مراجعه و با دستور موقت دیوان به کار خود و تورفروشی ادامه داد.

بنابر اظهارات محمد کرمی، مسوول امور مراکز خدمات گردشگری استان تهران، برای تعطیل کردن این آژانس طبق دستور دیوان عدالت اداری، نباید هیچ اقدامی انجام می‌شد تا شکواییه و مستندات بررسی شود و بر اساس آن رأی کمیته فنی میراث فرهنگی و گردشگری تایید یا باطل شود.

دیوان در آن زمان به کمیته فنی اداره میراث فرهنگی و گردشگری تهران وقت رسیدگی داد و خواست رأی صادره اعمال نشود تا مدارک و توضیحاتی را که از این اداره و شاکی دریافت کرده، رسیدگی کند.

سرانجام دیوان عدالت اداری در تاریخ ۹۳/۸/۳ با رأی شماره ۱۰۶۷/۹۲/۱ شکایت شاکی، "آژانس تعطیلات رویایی" را مبنی بر ابطال مصوبه کمیته فنی گردشگری استان تهران، رد کرد.

با وجود چنین حکمی، آژانس تعطیلات رویایی که به برخی از تعهداتش در اجرای تورهای جام جهانی پایبند نبود و آن‌ها را رعایت نکرد و منجر به شکایت برخی مسافرانش شد، همچنان باز و فعال بوده و در آستانه‌ی تعطیلات نوروزی به تورفروشی مشغول است.

محمد کرمی، مسوول امور مراکز خدمات گردشگری استان تهران درباره‌ی اقدامات بعدی در برخورد با این آژانس به خبرنگار ایسنا می‌گوید: دیوان عدالت اداری حکم را به آژانس ابلاغ کرده و رونوشت آن را برای ما هم فرستاده است. جدا از این مساله، مطلع شدیم آژانس همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، برای همین با اداره اماکن نیروی انتظامی مکاتبه کردیم تا از ادامه فعالیت آن جلوگیری کند، چرا که برخورد از اینجا به بعد با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیست.

او همچنین تاکید می‌کند: مجوز این آژانس برای همیشه باطل شده و حکم ابطال به این معنی است که آژانس مورد نظر هیچ فعالیتی در حوزه بند "ب" نمی‌تواند انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج