۱۸۰۶۳
۱۱ نظر
۵۰۱۲
۱۱ نظر
۵۰۱۲
پ

وقتی خوش تیپی یک مرد دردسر می شود

همسرم ۴۰ سال سن دارد، اما به قدری به وضع ظاهری خود رسیدگی می‌کند که حتی ۳۰ ساله هم به نظر نمی‌رسد. من با این مساله مشکل دارم، زیرا این امر من را نگران می‌کند.

جام: زنی با چهره‌ای که حکایت از اضطراب فراوان داشت وارد دادگاه شد و خطاب به قاضی، دلیل درخواست جدایی‌اش را این‌گونه بیان کرد:« همسرم ۴۰ سال سن دارد، اما به قدری به وضع ظاهری خود رسیدگی می‌کند که حتی ۳۰ ساله هم به نظر نمی‌رسد. من با این مساله مشکل دارم، زیرا این امر من را نگران می‌کند. ظاهر همسرم به قدری جوان‌تر از سنش است که همیشه در مهمانی‌ها من را ناراحت می‌کند، زیرا همه‌ی خانم‌های حاضر در مهمانی توجه ویژه‌ای به او دارند و زمانی که از وی می‌خواهم، در شان سنش لباس بپوشد، اعتراض می‌کند و نمی‌پذیرد.»

شوهر این زن نیز که از اظهارات همسرش ناراحت شده بود خطاب به قاضی گفت:« در خانواده ما داشتن موی سفید ارثی است. من نمی‌خواهم با داشتن این ارث، زودتر پیر به نظر برسم و به همین دلیل موهای خود را رنگ گیاهی می‌کنم، اما فکر نمی‌کنم این مساله آن‌قدر بزرگ باشد که همسرم را به جدایی راضی کرده است.»

وی با بیان اینکه همسرم از من می‌خواهد همیشه کت و شلوار بر تن کنم، گفت:« من به دلیل شغلی که دارم در تمام ساعات اداری کت و شلوار می‌پوشم اما زمانی که از اداره خارج می‌شوم تمایل به استفاده از شلوار جین و کت چرم یا هرگونه لباسی که شبیه کت و شلوار نباشد دارم، اما همسرم به من با اعتراض می‌گوید که این‌گونه پوشش‌ها در شان سن من نیست و نباید از کت چرم استفاده کنی.»

مرد ادامه داد:« ‌گاهی اوقات از همسرم می‌خواهم که با یکدیگر به گردش برویم اما هر بار با بهانه تراشی‌های مختلف امتناع می‌کند و زمانی که من با دوستانم به گردش می‌روم من را متهم به بی‌توجهی نسبت به خود می‌کند، در حالی که بی‌توجهی‌های او باعث شده است که من اوقات فراغت خود را با دوستانم بگذرانم. هر زمان که به منزل باز می‌گردم زنم با پرسش سوال‌های مختلف من را عصبانی و متهم به ازدواج مجدد می‌کند، در حالی که بعد از گذشت چند ساعت خودش اعتراف می‌کند که چنین تهمتی را فقط به علت عصبانیت فراوان مطرح کرده است.»

زن ۳۲ ساله نیز در ادامه گفت:« همسرم با افرادی معاشرت می‌کند که کوچکتر از وی هستند و من این اضطراب را دارم که آنها همسرم را گمراه کنند اما همسرم هیچ‌گاه متوجه نگرانی‌های من نمی‌شود.»

قاضی دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و خطاب به زوج جوان گفت:« مشکل شما آن‌قدر پیچیده نیست که تنها راه حل آن جدایی باشد. شما می‌توانید این مساله را با کمی تامل حل کنید، زیرا زندگی با ارزش‌تر از آن است که بخواهید تنها به دلیل اختلاف سلیقه از یکدیگر جدا شوید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Nona

      اى بابا! مردم چه مشكلاتى دارند به خدا!!!!!!

    • کورش13

      حسود هرگز نیاسود .

    • خودم

      وقتی دیگه آدم هیچ مشکلی نداشته باشه به این قبیل مسایل گیر میده...

    • Mitra

      Khob khanom ham be khodesh berese ta ehsase kambood nakone kash shohare manam mesle in agha bood heeeeeeeeeeey

      پاسخ ها

      • محمد1362

        ميترا جان خود شما هم بايد يك مقداري به شوهرتان كمك كنيد در مورد خريد لباس و نوع اصلاح سر و صورت يك مرد هميشه منتظر اظهار نظر همسر خودش است اين جوري به نظر شما هم جذاب تر مياد

    • سپیده

      طرف یادش رفته متاهل شده
      چرا زن گرفته نمی تونه خوش گذرونیاشو کنار بزاره
      زنم همین کارو کنه ببینه به مرده چه حالی دست می ده

      پاسخ ها

      • محمد1362

        سپيده جان مگه اراستگي و خوش پوشي عيبي داره از من به شما به عنوان يك برادر كوچكتر نصيحت هميشه جلوي شوهرت خوش تيپ و ارايش كرده باش مطئن باش اين موضوع در مورد90درصد مرد ها جواب ميده و هيچ جاي نگراني باقي نميزاره

    • بابک

      بعضی خانم ها فکر می کنند اگر همسرشان مرتب و خوش تیپ باشد ممکن است او را از دست بدهند، درصورتیکه مردها هم حق دارند مثل خانم ها از نظر ظاهری به خودشان برسند، جدا از این مرتب و خوش تیپ بدون کل اعضای خانواده منجمله مرد باعث باعث بالا رفتن شخصیت اجتماعی آنها بخصوص زن خانواده می شود و بیانگر عشق و اعتماد بین مرد و زن است

    • فاران

      اینم یه جور دردسره !!!
      خوش تیپی = طلاق
      شلختگی = طلاق

    • تبسم

      دقيقاً همينطوره فاران جان، كسى كه با خوش مشكل داره و تكليفش با اون چيزى كه از زندگى مى خواد معلوم نيست، از همه چيز طرف مقابلش ايراد مى گيره!!!

    • فرزین

      کاشکه مشکل من این بود به راحتی آب خوردن حلش میکردم,زندگی واقعا با ارزشه,حیفه علکی خرابش کنی,من که پشیمونم,البته من راضی نبودم,ولی خوب علکی علکی از هم جدا شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج