۱۸۰۶۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قیمت خودرو در آخرین ماه سال ۹۴

گذر از بازار خودرو کشور حاکی از آن است که در هفته‌های گذشته قیمت خودرو از کمترین افت و خیز برخوردار بوده است.

خبرآنلاین: گذر از بازار خودرو کشور حاکی از آن است که در هفته‌های گذشته قیمت خودرو از کمترین افت و خیز برخوردار بوده است.

۲۸ روز دیگر بگذرد، سال ۱۳۹۳ به پایان می‌رسد و جای خود را به سال ۱۳۹۴ می‌دهد؛ سالی که به نظر می‌رسد بار دیگر قیمت خودرو افزایش یابد و زمزمه‌هایی نیز از افزایش ۱۷ درصدی قیمت خودرو در سال آینده شنیده می‌شود.

نمایشگاه‌داران خودرو در حال حاضر به روزهای پایانی سال امید بسته‌اند تا بلکه تا حدودی بازار کساد خودرو رونق پیدا کند. فروشندگان خودرو معتقدند که به طور معمول هر ساله در ماه پایانی سال بازار خودرو رونق پیدا می‌کند و معاملات افزایش پیدا می‌کند؛ اگرچه به اعتقاد آنها، در یکی دو سال گذشته به دلیل وضعیت نابه‌سامان بازار، آنها شب عید نداشتند.

گذر از بازار خودرو کشور حاکی از آن است که در هفته‌های گذشته قیمت خودرو از کمترین افت و خیز برخوردار بوده است؛ به طوری که پژو۴۰۵ GLX حدود ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو پارس سال ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پژو پارس دوگانه‌سوز ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

آن‌طور که فعالان بازار می‌گویند؛ در حال حاضر پژو۲۰۶ تیپ ۲ نیز ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ بالغ بر ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

در بازار همچنین رانا LX با قیمت ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پراید۱۱۱ SE با قیمت ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پراید۱۱۱ EX با قیمت ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ SE با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و پراید ۱۳۱ EX با قیمت ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دیده می‌شود.

در همین حال پراید ۱۳۲ SE در بازار ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۴۱ SE حدود ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۵۱ SL حدود ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج