۱۸۰۷۹۳
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

برند ایتالیایی دلچه‌اند گابانا، چند سالی است كه خط تولید پوشاك بچه‌گانه را در كنار سایر محصولاتش به راه انداخته است.

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان
مجله زندگی ایده آل:

Dolce & gabbana

تابستان كنار دریا

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

برند ایتالیایی دلچه‌اند گابانا، چند سالی است كه خط تولید پوشاك بچه‌گانه را در كنار سایر محصولاتش به راه انداخته است؛ لباس‌هایی كه با حال و هوای مجموعه‌های زنانه و مردانه این شركت چندان متفاوت نیست و به همین دلیل شكل و شمایلی متفاوت به لباس‌های كودكان می‌دهد. این شرکت در تی‌شرت‌های پسرانه و پیراهن‌های دخترانه كه برای تابستان آینده طراحی كرده، بیش از همه تصاویر گل و درختان استوایی به چشم می‌خورد.

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

Ralph Lauren

به سبك Ralph Lauren

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

همان‌طور كه انتظار می‌رفت كمپانی خوش‌نام Ralph Lauren هم امسال در طراحی نیم‌بوت‌هایش سراغ پاشنه‌های معكبی رفته است اما این برند برای آنكه امضای خاص خودش را در طراحی‌هایش داشته باشد، سراغ پاشنه‌های معكبی چوبی رفته است؛ پاشنه‌هایی كه راحتی و سبكی را با هم دارند. نوارهای كمربندمانندی كه روی این بوت‌ها طراحی شده نیز از ایده‌هایی هستند كه امسال در میان طراحان جهانی بسیار محبوب واقع شده‌اند اما Ralph Lauren با استفاده از سگك ركابی‌اش باز هم این ایده را مختص به خودش كرده است.

Dior

نبرد با سن و سال

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

شركت فرانسوی دیوركه در كنار تمام خطوط تولیدش به عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب مشهور است، سرم ضدپیری جدید را روانه بازار كرده است كه روند فرسایشی پوست را محدود و كنترل می‌كند. شركت دیور برای معرفی این محصول از مدلی ۴۰ ساله استفاده كرده تا مشتریان بیشتر از هر تبلیغ دیگری به صحت این محصول اعتماد كنند.

FENDI

تمام چرم!

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

از قرار برند نام‌آشنای فندی امسال اصراری عجیب در استفاده از خز در طراحی لباس‌ و حتی كیف‌وكفش‌هایش دارد. یكی از پالتوهای جدید و اتفاقا پر طرفدار این برند همین پالتوی ساده‌ و البته تمام چرم است كه می‌بینید. این پالتو همان‌طور كه كاملا آشكار است، تركیبی است از چند نوع چرم و البته چند نوع خز! ویژگی اصلی آن هم استفاده همزمان از نوارهای ظریف چرم و خز در رنگ‌هایی نسبتا متنوع ضمن حفظ هارمونی رنگی است. البته طراحان این برند تمام خلاقیت‌شان را به كار گرفته‌اند تا با اختلاف عرض این نوارها به تركیبی متفاوت در نمای كلی پالتو برسند.

UGG

یك تیر و دونشان

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

كمپانی استرالیایی «UGG» كه چندسالی است به خاطر پوتین‌های اسكیمویی گرم، نرم و راحتش درست و حسابی سر زبان‌ها افتاده هر سال زمستان سعی می‌كند ابتكار تازه‌ای در طراحی‌ این پوتین‌ها به خرج دهد. تغییر تازه این پوتین‌ها در نگاه اول خلاصه می‌شود به تك‌دكمه‌هایی همراه با آویز‌های چرمی كوتاه و بلند كه جای دكمه‌های ساده سال پیش را گرفته‌اند؛ اما این فقط ظاهر ماجراست. طراحی‌های تازه UGG درست از نقطه‌ای اتصال همین دكمه‌ها تا شده و تبدیل به یك نیم‌بوت می‌شوند. امسال با انتخاب این پوتین‌ها شما با یك تیر دونشان را هدف می‌گیرید!

نوین چرم

ساده اما كارآمد

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

كمپانی ایرانی نوین چرم در میان طراحی‌های تازه‌‌اش دستكش‌های چرمی را معرفی كرده كه در عین سادگی بسیار قابل توجه‌اند. دكمه‌های طراحی شده روی این دستكش‌ها ضمن اینكه ظاهری متفاوت به آنها داده‌ به شما این اجازه را می‌دهد كه لبه دستكش‌تان را تا كنید و به همین سادگی ظاهر دستكش‌های گرم و نرم‌تان را متفاوت كنید. علاوه بر آن سه رنگ عسلی، مشكی و قهوه‌ای تیره این دستكش‌ها دست شما را برای انتخاب دستكش محبوب‌تان باز می‌گذراد!

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

Luis Vuitton

طرحی تازه!

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

كیف‌های لوئی‌ویتون با وجود قیمت‌های عجیب و غریب و سرسام‌آورشان هنوز هم یكی از پر طرفدارترین طراحی‌های این برند هستند. كیف‌های پاییز و زمستان ۲۰۱۴-۲۰۱۵ این برند با وجود حفظ ظاهر نسبتا كلاسیك‌شان با طراحی‌های همیشگی لوئی‌ویتون یك تفاوت اساسی دارند آن هم اینكه این بار شما نشانی از لوگو و طرح گل و ستاره همیگشی این برند روی چرمی كه برای كیف انتخاب شده، پیدا نمی‌كنید! جای این نشان‌های آشنا، خطوط مورب چرمی كه سراسر كیف را احاطه كرده‌اند، نشسته‌اند. البته زیپ و سگك‌های طلایی كار شده روی این كیف‌ها نشان لوئی‌ویتون را
به‌خوبی به تصویر می‌كشند!

Missoni home

زیستن با رنگ‌های شاد

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

در حالی كه دكوراسیون مدرن، آدم‌ها را به زندگی با مینی‌‌مال یعنی كمترین رنگ و ساده‌ترین طرح‌ها دعوت می‌كند، برند موسینی حال و هوای همیشگی خودش را كه استفاده خلاقانه از طرح و رنگ است، حفظ كرده. شما اگر در گروه افرادی هستید كه دوست دارید خانه‌تان با حضور رنگ‌های شاد، گرم و صمیمی باشد، نگاهی به محصولات خانگی موسینی بیندازید. دنیای شاد و دلنشین از طرح و رنگ منتظر شماست.

Hermes

تصویری دور اما آشنا

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

روسری‌های ابریشمین برند فرانسوی «Hermes» نیازی به معرفی ندارند. آوازه ظرافت بافت این روسری‌ها و طراحی‌های خاص طراحان هرمس روی آنها بدون شك بارها و بارها به گوش‌تان خورده؛ این كمپانی در طراحی‌ روسری‌های ابریشمین تازه‌اش سراغ ایده‌ای بسیار دلنشین رفته. طراحی سیاه‌وسفید این روسری‌ها خیابان‌های دهه ۶۰پاریس را به تصویر می‌كشند. این خیابان‌های قدیمی كه در نگاه اول تابلویی بسیار ساده اما دلنشین را در ذهن زنده می‌كنند، به صورت نوارهای طولی كه فیلترهای رنگی رویش‌شان نشسته در سراسر روسری تكرار شده‌اند و همین، نقطه تمایز این طراحی با دیگر طراحی‌های برند هرمس شده است.

Dior

تكنیكال ببینید!

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

DIOR TECHNOLOGIC عنوان تازه‌ای است كه كمپانی دیور برای عینك‌های آفتایی زنانه‌اش در نظر گرفته‌. عینك‌هایی كه ایده اولیه طراحی‌شان را از همان عینك‌های خلبانی همیگشی می‌گیرند اما با به كار گرفتن چند ایده‌ ساده تبدیل به عینكی كاملا متفاوت و در عین حال تكنیكال شده‌اند! اتفاق تازه این عینك‌ها البته بعد از ظرافت مثال‌زدنی‌شان استفاده از نوار فلزی ظریفی است كه بالای عینك و خارج از قاب آن كار شده است. البته همین ایده در قسمت انتهایی دسته هم تكرار شده تا عینك‌های آفتابی به قدر كفایت تكنیكال به نظر بیایند. انتخاب رنگ شیشه طلایی و نقره‌ای متناسب با فریم كار شده روی عینك هم ویژگی دیگر این مدل نسبتا عجیب دیور است.

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

Calvin Klein

غلاف تمام طلایی!

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

كمپانی Calvin Klein از آن كمپانی‌هایی است كه بیشتر به خاطر طراحی‌های ماندگارش در حوزه مد، از لباس گرفته تا كیف، كفش و. . . نامش را به خاطر می‌آوریم اما این برند خوش‌نام سال‌هاست كه در طراحی و تولید لوازم خانگی هم دستی دارد. یكی از طراحی‌های تازه این برند هم همین تختی است كه می‌بینید. همان‌طور كه از ظاهر و نام این تخت پیداست (gold leaf sleigh bed) ایده اصلی طراحی‌‌اش از سورتمه‌های قدیمی گرفته شده‌است. البته اوج خلاقیت آنها پوشاندن سطح بیرونی تخت با غلاف فلزی طلایی رنگ است كه در تركیب با سطح چرمی داخلی آن تبدیل به طرحی ساده و كاملا لوكس شده است.

BuRberry

بازی با رنگ

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

برند میو‌میو كه از معدود برندهایی است كه همچنان بر طراحی و تولید محصولات مختص به بانوان اصرار دارد، امسال در طراحی زیورآلاتش كه حالا یكی از شاخه‌های نسبتا پرطرفدار تولیدات این برند هم به شمار می‌رود، سراغ كریستال‌های قیمتی رفته است، كریستال‌هایی قیمتی و البته بسیار خوش‌آب‌رنگ و در برخورد با این زیورآلات اولین چیزی كه در همان نگاه اول چشم شما را می‌گیرد، رنگ‌های متنوع و شاد همین كریستال‌هاست. این كریستال‌ها كه همه از كریستال‌های گران‌بهای سوارفسكی هستند، در رنگ‌های زرد و قرمز و سبز، زرد و طلایی و... در كنار هم نشسته‌اند و مجموعه‌ای شاد و پر زرق و برقی را پیشكش بانوان كرده‌اند.

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

LACOSTE

سوسمار نشان!

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

برند LACOSTE در میان آقایان و حتی خانم‌هایی كه طرفدار ظاهر اسپرت هستند برندی كاملا شناخته شده است و نیازی به معرفی ندارد! اما نمی‌توان به همین راحتی‌ها از انقلاب تازه این برند در طراحی كفش‌های مردانه‌اش گذشت. یكی از نیم‌بوت‌های پرطرفدار «LACOSTE» كه در نگاه اول ظاهری بسیار ساده و برگرفته از آلستارهای همیشگی دارد، امسال با یك تفاوت اساسی روانه بازار شده است. زیره سفید این كفش دقیقا همانی است كه انتظار می‌رفت اما روی این كفش نشانی از سوسماری سبز رنگ همیشگی «LACOSTE» پیدا نمی‌كنید! البته نگران نباشید این بار این سوسومار به رنگ قرمز درآمده و همراه با عنوان كمپانی در قالب یك نوار پلاستیكی دورتا دور پاشنه كفش را گرفته است.

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

Zariniran

مدرن كمی‌تا قسمتی هم كلاسیك!

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

در میان طراحی‌های تازه چینی زرین كه حالا دیگر درست و حسابی جای خودش را میان كدبانوهای ایرانی باز كرده، می‌توان به مجموعه باروك اشاره كرد. این مجموعه كه از سری وینچی چینی زرین است، تلفیقی است از طراحی‌های مدرن و در عین حال كلاسیك. طراحی ظروف و دیس‌های این مجموعه به شكل مربع آن را از حالت كلاسیك همیشگی خارج كرده و در عین حال موتیف‌هایی كه به رنگ طلایی روی سطح سفید این مجموعه كار شده به آن حال و هوایی نسبتا كلاسیك داده‌است.

vertu

تلفن همراه با چرم تمساح

برندهای معروف و جدیدترین محصولات شان

شركت ورتو به تازگی گوشی همراه جدیدی طراحی و روانه بازار كرده است. این گوشی از جنس استیل ضدخش است كه در اغلب گوشی‌های این برند استفاده می‌شود اما این بار پشت گوشی چرم تمساح قرمز رنگ كار شده و گوشی متفاوتی خلق شده است. ۲۵ عدد نگین هم روی صفحه اصلی گوشی كار شده است. این گوشی قرمز رنگ، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و صفحه آن از جنس كریستال ضدخش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج