۱۸۰۸۲۹
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

عطرهایی هم هستند كه خاصیت‌شان غیر از رایحه‌ای خوش و به‌یادمانی، زنده نگهداشتن حس و حال جوانی در شماست.

عطرهای بهاری کاملا زنانه!
مجله زندگی ایده آل - آزاده تنها: عطرهایی هم هستند كه خاصیت‌شان غیر از رایحه‌ای خوش و به‌یادمانی، زنده نگهداشتن حس و حال جوانی در شماست. اصلا یكی از وظایف‌شان این است كه فارغ از هماهنگ بودن با فصل و حتی جدید یا قدیمی بودن‌شان نشاط و سرخوشی جوانی را در شما زنده نگه دارند. پیشنهادهای این مطلب نگاهی است به همین عطرها؛ عطرهایی كه آمده‌اند تا شما را جوان‌تر از همیشه به تصویر بكشند. عطرهایی كه كافی است بوئیده شوند تا نه‌‌تنها به دیگران بلكه به خود شما هم جوان‌تر بودن را القا كنند.

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

جوانی در یك قدمی شما

Lancome
La Vie Est Belle
Lancome

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

۱. وقتی رایحه‌ گل‌های بهاری همیشه با شما همراه باشد حس جوانی هم در كنار شماست!

La Vie Est Belle Lancome را به این دلیل به شما توصیه می‌كنیم كه تركیبی است از عطرگل‌های بهاری از زنبق گرفته تا شكوفه‌های پرتقال و یاسمن و زمانی كه رایحه گل‌های بهاری همراه شما باشد جوانی هم درست در یك قدمی شماست، اما یادتان باشد اگر دنبال سرزندگی و نشاط این عطر هستید، باید پاییزی و زمستانی بودن را فراموش كنید چون این مدل یك عطر كاملا تابستانه است.

بانوی شرقی

Alien
Alien Essence
Absolue

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

۲. رایحه‌ای گرم و كمی تا قسمتی تلخ حاصل تركیب عطر یاس با عطر چوب؛ نتیجه آن هم می‌شود عطری لوكس و كاملا شرقی.

Alien Essence Absolue را با همه شكوهش برای زمانی به شما توصیه می‌كنیم كه قرار است درست مثل یك خانم شرقی تمام‌عیار و اتفاقا كم سن‌وسال در یك مراسم رسمی حاضر شوید. این عطر رایحه‌ای شیرین و كاملا زنانه دارد و ظاهر لوكس و پر زرق‌و‌برقش جلوه لازم برای همراه شدن با حس جوانی را به شما می‌دهد. برای تجربه حس جوانی البته از نوعی كاملا لوكس و پرزرق و برق حتما این عطر را امتحان كنید.

عطر سخت‌پسندها

valentino
valentino valentina assoluto

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

۳. می‌گویند valentino valentina assoluto عطر سخت پسندهاست؛ عطری با رایحه‌ای شیرین و كمی تا قسمتی هم سنگین اما تا دل‌تان بخواهد تاثیرگذار. تركیب رایحه هلو و ترنج، وانیل، گل یاس، مریم و درنهایت سدر و نعناع هندی، كمی هم خزه درخت بلوط می‌شود عطری كه رایحه‌ای شیرین و ماندگار دارد و اتفاقا باب طبع خانم‌هایی كه روحیه شاد و جوان دارند. از قضا برای همین روزها هم می‌توانید روی آن حساب كنید چون عطری كاملا زمستانی است، البته اگر اهل عطرهای به‌روز نباشید.

اولین روزهای ۲۰ سالگی

elie saab
elie saab le parfum
eau de toilet

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

۴. اسانس شكوفه‌های درخشان پرتقالی همراه با عسل گل رز، كمی هم عطر گل‌های یلانگ یلانگ Ylang- yelang می‌شود عطری كه رایحه آن مساوی است با شور و نشاطی كاملا زنانه. وقتی كمی نعناع هندی و عنبر هم به آن اضافه شود حس شور و نشاط با رنگ و بوی جوانی تركیب می‌شود و اینچنین می‌شود كه استفاده از این عطر شما را می‌برد به قلب جوانی؛ حسی ظریف و زنانه درست مثل اولین روزهای ۲۰ سالگی. حسی آنچنان قوی كه شما را وامی‌دارد فارغ از دنیای عطرهای پاییزی عطری با بوی خنك و شیرین انتخاب كنید كه شاید برای روزهای گرم سال انتخاب مناسب‌تری است تا خنكای این روزها.

جوان و مرموز

zen
shiseido zen secret
bloom

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

۵. با خیال راحت می‌توانید برای انتخاب این عطر برنامه‌ریزی كنید چون با رایحه گرم و تندش هم مناسب فصل‌های سرد سال است و هم مناسب شمایی كه می‌خواهید جوان‌تر از آنچه هستید به نظر بیایید. طرفداران Zen می‌گویند این عطر، عطری است منحصربه‌فرد، با رایحه گل‌های مرموز فریزیا و یاس، كمی تا قسمتی هم نعناع هندی. بوی گرم و تند این عطر حتی در سردترین روزهای سال هم شما را به بانویی پرنشاط و پرانرژی تبدیل می‌كند و همین ویژگی راز جوان‌كنندگی این عطر مرموز است.

جشن ستاره‌ها

Gucci
gucci premiery
by Gucci

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

۶. وقتی قرار است عطری كه انتخاب می‌كنید به شما حس جوانی بدهد، باید خودتان را از قید و بند جدید و قدیمی رها كنید. آن وقت می‌توانید با خیال راحت بروید سراغ عطر Gucci Premiere یا همان جشن ستاره‌ها كه خیلی‌ها معتقدند مظهر قدرت، زیبایی و مهم‌تر از همه حس جوانی برای هر زن موفقی است. تركیب عطر شكوفه پرتقال، ترنج، مشك و گل‌های سفید كمی هم چوب‌ صندل روی هم می‌شود عطری كه با رایحه گرم و شیرینش حس شكوه و جوانی را با هم به شما هدیه می‌كند.

جوان، مثل همیشه

swarovski
swarovski aura eau de toilett

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

۷. وقتی به زیبایی ظاهری ادكلنی كه انتخاب می‌كنید همانقدر اهمیت می‌دهید كه به خود عطر، یعنی هنوز حس جوانی در شما زنده است! عطر Swarovski Aura یكی از ادكلن‌هایی است كه قبل از رایحه، ظاهرش شما را شیفته می‌كند. رایحه دلنشین آن هم تركیبی است از عطر گل سرخ با كمی فلفل صورتی، كهربا و مشك سفید. رایحه‌ای گرم و ملایم و در عین حال كاملا با شكوه! اگر شما هم بدون اینكه درگیر قاعده ماه‌های گرم و سرد شوید به امتحان كردن این عطر فكر كردید شك نكنید كه هنوز حس محبوب جوانی در شما زنده ‌است.

شور جوانی تا همیشه

Burberry
Burberry Body Eau de Toilette

عطرهای بهاری کاملا زنانه!

۸.«آمیزه‌ای از مدرنیزگی و‌قدمت سال‌هـــای دور برنــد انگلیسی خوش‌آوازه بربری» این تعریفی است كه طراحان Burberry Body همزمان با طراحی و تولید « Burberry Body Eau de Toilette» ارائه دادند. عطری با تركیبی از رایحه هلو، گل رز، زنبق، چوب صندل، وانیل، مشك و عنبر. اتفاق اصلی در این عطر رسیدن به احساسی نشاط‌بخش و كاملا زنانه است. همان فاكتوری كه به شما اجازه می‌دهد تا برای زنده ماندن شور و نشاط جوانی از همین حالا تا همیشه روی انتخابش حساب كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایدا

      حدود قیمتاشم بنویسین بیزحمت
      مرسی

      پاسخ ها

      • مریم

        اوه
        قیمت ؟ عکس های اول ست کامل عطرهای آمواژ ، بالای 1 میلیون قیمت دارهههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج