۱۸۰۸۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شش پیشنهاد برای خرید سودمند در پایان فصل سرد

راه و رسم نیم‌چكمه پوشی

این روزها دیگر كسی به خرید زمستانی فكر نمی‌كند؛ دیگر كسی به فكر خریدن پالتو، بارانی، بافتنی و چكمه نیست اما اگر شما به هوشمندی در خرید مشهورید، باید همین یكی، دو روزه راهی یكی از مراكز خرید شوید و خودتان را به یك نیم‌چكمه ‌مهمان كنید.

راه و  رسم نیم‌چكمه پوشی
مجله زندگی ایده آل: این روزها دیگر كسی به خرید زمستانی فكر نمی‌كند؛ دیگر كسی به فكر خریدن پالتو، بارانی، بافتنی و چكمه نیست اما اگر شما به هوشمندی در خرید مشهورید، باید همین یكی، دو روزه راهی یكی از مراكز خرید شوید و خودتان را به یك نیم‌چكمه ‌مهمان كنید.

سرمای امسال به قدری محدود و ناچیز بود كه خیلی‌ها چكمه‌های خود را از كمدها بیرون نكشیده‌اند. درواقع زمستان امسال، فصل رونق نیم چكمه‌ها بود؛ پاپوشی مناسب برای محافظت از پای شما در برابر بارش و سرمای احتمالی ولی در عین حال راحت‌تر و سبك‌تر از چكمه.

در مجموعه‌هایی كه طراحان برای زمستان امسال طراحی كردند، نیم‌چكمه با طراحی‌های مختلف دیده می‌شود و شما هنوز فرصت خوش پوشی با نیم چكمه را دارید؛ پس پیشنهادهای ما را بخوانید و دست به‌كار خرید شوید.

خلاقیت در رنگ

راه و  رسم نیم‌چكمه پوشی

یكی از خلاقیت‌های طراحان در نیم‌بوت‌های امسال، رنگ است. چكمه‌ها و نیم‌چكمه‌هایی به رنگ قهوه‌ای و مشكی، انتخاب‌های كلاسیكی هستند كه همیشه وجود داشته و دارند اما امسال سراغ رنگ‌های دیگری مثل بژ، زرشكی، آبی، سبز و حتی تركیب‌هایی جذاب از آنها رفته‌اند. تنوع رنگی نیم‌بوت را برای داشتن ستی متفاوت جدی بگیرید.

مهمانی در هر فصل

راه و  رسم نیم‌چكمه پوشی

انتخاب كفش مناسب ‌مهمانی در روزهای سرد سال، سخت‌تر است. كفش‌های پاشنه بلند ‌مهمانی یا چكمه‌ها، هر دو گزینه‌های قابل تاملی هستند اما هیچ انتخابی بهتر از تركیب هیجان‌انگیز این دو نخواهد بود؛ نیم‌چكمه پاشنه‌داری كه با دو برش باز در جلوی كفش، تبدیل به نمونه‌ای جذاب برای ‌مهمانی‌ها شده است. نكته كلیدی دیگر در انتخاب این كفش رنگ آن است؛ رنگی خنثی كه با لباس‌های مختلف هم‌خوانی دارد.

راحتی بی‌مثال

راه و  رسم نیم‌چكمه پوشی

اگر می‌خواهید نیم‌چكمه‌ای به‌روز بخرید، به دو نكته در خرید خود دقت كنید، یكی باریك و مثلثی بودن پنجه كفش و دیگری پاشنه‌دار بودن آن، در این انتخاب بهتر است پاشنه از نوع هرمی یا تخم‌مرغی باشد. با چرخی در بازار دست‌تان می‌آید كه چكمه‌های بلند پاشنه‌دار در بازار زیاد نیستند اما در مقابل نیم‌چكمه‌های پاشنه‌دار زیادند و دست شما برای انتخاب باز است.

به خاطر بسپارید

راه و  رسم نیم‌چكمه پوشی

قبل از رفتن به خرید، تصویر این نیم‌چكمه چرمی را به خاطر بسپارید. مدل پاشنه مثلثی آن و فرم انتهای كفش را حتما در فروشگاه‌ها خواهید دید. این مدل نیم‌چكمه‌ها زمستان امسال به بازار آمده‌اند و به‌ویژه به خانم‌هایی پیشنهاد می‌شوند كه بیشتر اهل پوشیدن دامن و پیراهن هستند. اگر اسپرت‌پوش نیستید، بقیه سال را با چنین چكمه‌ای سر كنید.

یك نمونه كامل

راه و  رسم نیم‌چكمه پوشی

این نیم‌بوت نمونه كاملی از پیشنهاد طراحان برای زمستان امسال است چون تمام ویژگی‌های مدنظر طراحان را دارد. نیم‌بوتی با پنجه مثلثی باریك كه با پوست و نوار چرمی تزئین شده است. این مشخصات را در نیم‌بوت‌های دیگر خواهید دید ولی در این نمونه یك‌جا جمع شده است. رنگ این كفش نكته غیرقابل انكار دیگری است؛ رنگی شیك كه با طیف‌های مختلف رنگی هماهنگی دارد و در ست‌های اسپرت كاربرد فراوانی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج