کد خبر: ۱۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۶۱۰۲
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
اين قسمت: پارسا پيروزفر
مسئله زيبايي يك مجموعه‌اي از تعادل، تناسب، هارموني و هماهنگي است. اگر چهره‌اي حتي يكي از اين موارد را داشته باشد، چهره‌اي زيبا به حساب مي‌آيد.
برترین مجله اینترنتی ایران



 برترین ها:  مسئله زيبايي يك مجموعه‌اي از تعادل، تناسب، هارموني و هماهنگي است. اگر چهره‌اي حتي يكي از اين موارد را داشته باشد، چهره‌اي زيبا به حساب مي‌آيد. چهره پارسا پيروزفر از نظر زيبايي و معيارهاي مقايسه كه مجسمه ونوس است، چهره زيبايي به حساب مي‌آيد. مجسمه ونوس معيار زيبايي است و جراحان پلاستيك و گريمورها همواره براساس آن روي زيبايي افراد كار مي‌كنند. بر اين اساس اندازه پيشاني، بيني و چانه بايد درتناسب‌ كامل باشد. همانطوركه گفته شد، در گريم هم براي زيباسازي صورت، سعي مي‌شود تا چهره را به‌صورت ونوس نزديك كنند.



  1. موهايش زيتوني و مايل به طلايي است كه در كشور ما زيبا به حساب مي‌آيد.

  2. پوست صورت نيز به‌خصوص درباره بازيگرها نكته بسيار مهمي است چون نور و گريم روي پوست‌هاي سالم تاثير مثبتي خواهند داشت.

  3. پيروزفر همچنين بيني نرمالي دارد.

  4. چهره پارسا پيروزفر از نظر دسته‌بندي چهره‌ها يك چهره كلاسيك به حساب مي‌آيد. بعضي چهره‌ها هستند كه در بره‌هاي از زمان زيبا به حساب مي‌آيند اما چهره‌هاي كلاسيك، در هر دوره‌اي مورد پسند هستند. به همين خاطر است كه چهره پارسا پيروزفر مثلا در دهه 60 هم جواب مي‌دهد يا حتي در دوره‌هاي قبل‌تر.

  5. چهره پارسا پيروزفر تناسب دارد. البته زيبايي مي‌تواند خيلي سليقه‌اي و مبتني بر فرهنگ هر جامعه باشد اما يكي از دلايلي كه چهره پارسا پيروزفر را زيبا نشان مي‌دهد، استانداردهايي است كه در فرهنگ ما براي زيبايي وجود دارد. در ايران چشم رنگي يكي از معيارهاي زيبايي به حساب مي‌آيد و اين يكي از دلايل زيبايي اين بازيگر است. البته هميشه تناسب چهره دال بر زيبايي نيست. برخي از بازيگران هستند كه شايد بيني بزرگ يا چشمان ريزي دارند يا تك‌تك اعضاي صورت‌شان زيبا نيست اما آني دارند كه باعث زيبايي‌شان مي‌شود.

  6. چهره پارسا پيروزفر به‌گونه‌اي است كه از تناسب لازم براي زيبايي برخوردار است. مثلا در عرف زيبايي چهره؛ لب بالا بايد باريك‌تر از لب پايين باشد اما در مورد پيروزفر اين موضوع برعكس است و ايشان لب بالاي‌شان پهن‌تر است اما چون در هارموني با ديگر اعضاي چهره‌اش است باعث زيبايي شده است.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
پاسخ
0
5
وای خیلی دوستش دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
پاسخ
0
3
چه مطلب جالبی بود
البته فکر میکردم موهاش مشکیه واسه همین خیلی خوش قیافه تر میدیدمش راستی متاهله؟
دیگه زیادی بی حاشیه است حوصله ام رو سر میبره
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
توى فيلم درپناه تو و در قلب من موهاشون زيتونيه ولى بعدا تيره تر شده.فكر ميكنم الان ديگه بايد رنگ گذاشته باشن بالاخره هرچى باشه 40سالشونه.
GERMANY
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
پاسخ
1
1
چه عکس بدی از این بنده خدا انتخاب کردین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
پاسخ
0
2
vaghen zibast.esme pesaram ro be eshghe parsa pirozfar ,parsa gozashtam.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
پاسخ
0
8
جداي از اينكه خوشگله ، صداي واقعا گرم و زيبايي داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
پاسخ
4
0
خیلی زیباست ولی جذاب نیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
پاسخ
0
6
اتفاقا از نظر تكنيك عكاسي، عكس خوبي از ايشون انتخاب شده، بين بازيگران مرد ايراني زيباترين هستند زيبايي ايشون خيره كننده است همين خيره كنندگي موجب جذابيت ميشه، جذابيت هاي بعدي ايشون رفتاريه،باهاشون برخورد كنيد ببينيد چه رفتارهاي جذابي دارند. صدا هم خيلي مهمه كه صداي ايشون خاص و گرمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
0
3
پارسالایق نقش یوسف پیامبربود
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
چرا همه ايشونو بامصطفى زنانى مقايسه ميكنن؟اصلا كارخيلى اشتباهيه مقايسه اين دو نفر!اصلا قابل مقايسه نيستن!بهش پيشنهاد هم ميشد قبول نميكرد چون دوست نداره بخاطر قيافش بهش توجه كنن دوست داره بيشتر بخاطربازيش بهش توجه بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
پاسخ
0
1
واقعا ریباست
KUWAIT
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
پاسخ
2
0
زیباست ولی به نظر من فوق العاده نیست دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
پاسخ
1
0
چه بيكار!نشستن قيافه پارساپيروزفرو تجزيه كردن!ولى الان خيلى شكسته شدن بعضى از تناسب ها تغيير كردن مثلا الان بينيشون اصلا متناسب نيست بلكه بد جور هم شده.بنظر من قيافه مهم نيس مهم شخصيت و رفتاره كه خدارو شكر ايشون دارن.راستى عيبى هم دارن؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
پاسخ
0
1
به نظر من چهره ی دلنشینی ذارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
پاسخ