۱۸۱۴۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرانجام استخدام ۱۱ هزار نفر در دولت

ماجرای درخواست تبدیل وضعیت ۱۱ هزار نیروی خدماتی با مدرک لیسانس و فوق لیسانس که در دولت قبل استخدام شده بودند مدتی است که مطرح شده است. مصوبه جامع هیئت وزیران درباره تفویض اختیارات اداری و استخدامی با عنوان "طرح مهرآفرین" با امضای معاون اول رئیس جمهور وقت در دی ماه ۱۳۹۱ ابلاغ شد.

خبرگزاری ایسنا: ماجرای درخواست تبدیل وضعیت ۱۱ هزار نیروی خدماتی با مدرک لیسانس و فوق لیسانس که در دولت قبل استخدام شده بودند مدتی است که مطرح شده است. مصوبه جامع هیئت وزیران درباره تفویض اختیارات اداری و استخدامی با عنوان "طرح مهرآفرین" با امضای معاون اول رئیس جمهور وقت در دی ماه ۱۳۹۱ ابلاغ شد.

به گفته نظری رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش " متاسفانه بسیاری از این استخدام‌ها بدون توجه به نیازهای وزارت آموزش و پرورش بوده است. در دولت قبل، مقرر شد ۱۱ هزار نیرو با استفاده از طرح مهرآفرین برای کارهای خدماتی با مدرک سیکل جذب شود که بعداً مشخص شد ۷۰ درصد این افراد دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس بوده و اکنون حاضر نیستند در پست‌های خدماتی کار کنند."

اسفندیار چهاربند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در همین راستا و در پاسخ به اینکه شنیده می‌شود برخی از این نیروهای خدماتی که دارای مدرک دانشگاهی اند خواستار ارتقای رتبه شغلی خود شده‌اند اظهار کرد: این نیروها رسما نیامدند و از ما این درخواست را نکرده‌اند.

وی افزود: اما تعدادی از نیروهای ما که در قالب طرح مهرآفرین به عنوان نیروی خدماتی و دیپلم استخدام شدند، ظاهرا قبلا لیسانس داشتند و به هنگام استخدام آن را ابراز نکرده بودند و حالا که استخدام شدند خواهان تبدیل وضعیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: این برخلاف تعهد این افراد و مغایر با فلسفه ردیف استخدامی برای استخدام نیروی خدماتی است و تصمیمی برایشان گرفته نشده و باید با همان رتبه، رشته و سمتی که استخدام شدند به خدمت خود ادامه بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج