۱۸۱۷۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی منچسترسیتی - بارسلونا

دو تيم منچسترسيتي و بارسلونا، امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

ورزش سه: قهرمان انگلیس در حالی پا به این دیدار خواهد گذاشت که در دو بازی اخیر خود، ۹ گل به ثمر رسانده و بارسلونا، در بازی اخیرش مقابل مالاگا ۱-۰ شکست خورده است.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در طول فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته و در رده ی دوم جدول قرار دارند. آنها با ۵۵ امتیاز از ۲۶ بازی و ۵ امتیاز اختلاف با صدرنشین، در رده ی دوم قرار گرفته اند.سیتی در ۵ بازی اخیر خود، ۲ پیروزی، ۲تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند ولی دو بازی اخیر خود را با برد‌های پرگل پشت سر گذاشته اند. سیتی ۴-۱ استوک سیتی را شکست داد و پس از آن، ۵-۰ مقابل نیوکاسل به برتری رسید. با این حال، سیتی خاطره ی خوبی از بارسلونا ندارد. سال گذشته دو تیم در همین مرحله به مصاف یکدیگر رفتند که بارسا موفق شد در مجموع دو بازی، ۴-۱ سیتی را شکست دهد و به دور بعد صعود کند. سیتی سال ۲۰۰۹ موفق شد ۱-۰ بارسا را شکست دهد و این تنها پیروزی سیتیزن ها مقابل آبی اناری هاست.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به رئال در رده ی دوم جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها که در این هفته فرصت داشتند اختلاف امتیاز خود را با رئال جبران کنند، ۱-۰ مقابل مالاگا شکست خوردند تا با پیروزی رئال مقابل الچه، اختلاف امتیاز دوباره به ۴ امتیاز برسد.با این حال، این شکست پس از ۱۱ پیروزی پیاپی به دست آمده و اگر شکست مقابل مالاگا نادیده گرفته شود، آنها فرم خوبی را پشت سر می‌گذارند.بارسا مصدوم خاصی برای این بازی ندارد و انریکه، به جز فرمائلن، تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج