۱۸۲۱۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بازگشت رونالدوی اصلی به فوتبال!

رونالدوی برزیلی می‌خواهد با یک تیم آمریکایی به مستطیل سبز برگردد.

خبرگزاری ایسنا: رونالدوی برزیلی که ۴ سال پیش از فوتبال خداحافظی کرد می‌خواهد بار دیگر به فوتبال برگردد. این بازیکن برزیلی گلزن که خیلی‌ها او را برترین مهاجم فوتبال جهان می‌دانند رژیم غذایی سختی را تحمل کرده است تا بتواند بار دیگر حضور در مستطیل سبز را تجربه کند و در فورت لادردال آمریکا به بازی بپردازد.

رونالدو نازاریا دالیما در تیم‌های مطرحی چون اینتر، بارسلونا و رئال مادرید بازی کرده و یکی از سهامداران اصلی فورت لادردال است و به نظر می‌رسد کسب درآمد هنگفت و دلتنگی برای بازی فوتبال باعث شده است تا این ستاره بار دیگر به فوتبال برگردد.

رونالدو با تایید خبر بازگشتش به فوتبال گفت: بله این اتفاق قرار است به زودی رخ دهد و از مرحله پلی اف در تیم جدیدم بازی خواهم کرد.

برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ نتایج ضعیفی کسب کرد و در رده چهارم قرار گرفت. پس از این نتایج ضعیف مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل با برکناری اسکولاری، کارلوس دونگا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. دونگا در بازگشت مجدد به عنوان سرمربی برزیل نتایج خوبی کرد. برزیل با هدایت دونگا پس از جام جهانی ۶ بازی برگزار کرد که در هر ۶ بازی به برتری رسید.

رونالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل از نتایج اخیر این تیم ابراز رضایت کرد و گفت:‌ هنوز خیلی زود است که شاهد ایجاد تغییری در تیم ملی برزیل باشیم. فراموش کردن جام جهانی کار خیلی سختی است. شکست برابر آلمان تا مدت‌ها در یاد برزیلی‌ها می‌ماند و جبران آن خیلی مشکل است. می‌دانم که کار دونگا خیلی سخت است. او باید اعتماد به نفس را بار دیگر به بازیکنان برزیل برگرداند و این کار خیلی سختی است.

رونالدو در ۹۸ بازی ملی برای برزیل ۶۲ گل به ثمر رساند و بیش از ۳۰۰ گل باشگاهی نیز ثبت کرد. حضور این بازیکن برزیلی می‌تواند از نظر تبلیغی و رسانه‌ای به سود لیگ آمریکا باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      عاشقتم خرگوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج