۱۸۲۱۵۸
۱۵ نظر
۵۰۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
پ

مرگ استاد دانشگاه در تعقیب و گریز مرگبار

مدرس دانشگاه وقتی به سر قرار رفت تا با دوستانش سوار بر خودرو به گردش برود هدف تعقیب و گریز مرگبار پلیس قرار گرفت.

روزنامه ایران: مدرس دانشگاه وقتی به سر قرار رفت تا با دوستانش سوار بر خودرو به گردش برود هدف تعقیب و گریز مرگبار پلیس قرار گرفت.

دوستان این جوان که پس از بزم مستانه با شنیدن دستور ایست پلیس به حرکات خطرناک دست زده بودند با شلیک ۲۷ گلوله از سوی مأموران به خود آمدند اما کار از کار گذشته و استاد جوان هدف دو گلوله مرگ قرار گرفته بود. قاضی «شهریاری» دادستان جنایی تهران به بازپرس «درودگر» از شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۲۷ دستور داده است از این شلیک مرگبار در شامگاه ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری رازگشایی کند.

در روند قضایی این پرونده همزمان با بازداشت مأمور پلیس که در محدوده باغ‌فیض تهران وظیفه گشتزنی داشته است بازپرس درودگر به تیمی از کارشناسان رسمی و اسلحه‌شناس‌های تشخیص هویت مأموریت داده با بررسی صحنه تیراندازی، تعداد گلوله‌های شلیک شده و چگونگی اصابت گلوله‌ها به استاد دانشگاه، نظریه علمی‌شان را برای تصمیم‌گیری قضایی در اختیارش قرار دهند. بنابر این گزارش، ساعت ۱۱ شب ۲۲ بهمن‌ماه استاد دانشگاهی به نام «علیرضا» در سناریوی دردناکی کشته شد.

بررسی‌ها نشان داده است علیرضا با دو دوستش نزدیکی پارک شاهد در ابتدای سردار جنگل قرار داشت و وقتی سوار خودروی آنها شده در صندلی عقب نشست غافل از اینکه به ایستگاه پایان زندگی‌اش رسیده است.

چند دقیقه از حرکت خودروی آنها نگذشته بود که مأموران پلیس دستور ایست دادند و دوستان استاد دانشگاه در برابر حیرت او به جای توقف پا روی پدال گاز گذاشتند تا اینکه صدای شلیک مأموران پلیس بلند شد و عجیب اینکه راننده باز اعتنایی به این تیراندازی‌ها نداشت تا اینکه پلیس سد راه حرکت آنها شد و در زمان دستگیری همه از دیدن جسد خون‌آلود علیرضا شوکه شدند.

وقتی متخصصان اورژانس خود را به محل حادثه رساندند و دیدند استاد جوان با اصابت گلوله کشته شده است سریع ماجرای این تیراندازی مرگبار به بازپرس درودگر مخابره شد. این در حالی بود که دوستان علیرضا که به خاطر مصرف الکل در شرایط عادی نبودند بازداشت شدند و بازپرس جنایی تهران تحقیقات تخصصی ویژه‌ای را برای بازجویی از عامل تیراندازی و دو دوست استاد دانشگاه آغاز کرد.

گفت‌وگو با پدر علیرضا

پدر علیرضا گفت: چند روز از پسرم که استاد دانشگاه بود اطلاعی نداشتم تا اینکه با پرس‌وجو از دوستان وی متوجه شدم که پلیس در پی تعقیب خودروی دوستان پسرم اقدام به تیراندازی کرده است و پسرم از ناحیه سینه هدف گلوله قرار می‌گیرد و کشته می‌شود.

وی افزود: می‌دانیم که دوستانش پس از بازداشت آزاد شده‌اند اما عامل تیراندازی هنوز بازداشت است، به ما نیز گفته‌اند در حال تحقیق هستند و خودشان ما را در جریان قرار خواهند داد.

همسر علیرضا نیز گفت: اطلاع دقیقی از چگونگی مرگ همسرم ندارم، فقط می‌دانم که بی‌دلیل هدف گلوله قرار گرفته و جانش را از دست داده است.

«محمود محمدی» دایی این مدرس دانشگاه گفت: خواهرزاده‌ام پسری نجیب و مهربان بود و اخلاق فوق‌العاده خوبی داشت. او پنج سال پیش ازدواج کرد، نمی‌دانم چرا باید اینجوری از میان ما برود. چهار روز همه نگران شده بودیم تا اینکه دوستانش اطلاع دادند علیرضا وقتی پلیس به خودروی دوستانش ۲۷ گلوله شلیک کرده هدف دو گلوله قرار گرفته و کشته شده است و وقتی به پزشکی قانونی مراجعه کردیم آنها علت دقیق مرگ را خونریزی داخلی و پارگی ریه اعلام کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعامتاسفیم خدارحمتش کنه وبه خانواده اش صبرعطا فرمایدآمین

    • امیر

      چقدر راحت !!!!!..........

      افسوس.....

      تسلیت میگم به خانواده شون....

    • بدون نام

      خیلی جالبه . وقتی که دوستان علیرضا تیراندازی یا سلاح نداشتن پلیس واسه چی 27 گلوله شلینک کرده یه جای کار مشکوکه

    • علی

      قضیه یکم مشکوکه آخه استاد دانشگاه با آدم های الکلی و بی قید و بند چیکار داشته؟؟ چرا اصلا سوار ماشینشون شده....

      پاسخ ها

      • آرش

        چه ربطی داره من دو تا استاد دانشگاه میشناسم روزی سه بار تریاک میکشن یا دندونپزشک میشناسم الکلی هست روزی 1 لیتز مشروب میخوره تو مطبش

    • سعید

      اين اتفاق اگه تو امريكا ميوفتاد ، صدا و سيماي كشورمون خيلي عالي خبرشو پخش ميكرد، به مدت ٣ روز، روزي ٧ بار، بعدشم تا ٢ ماه بعدش كارشناساي خوبمون قضيه رو كالبد شكافي ميكردن، ولي چون تو ايران اتفاق افتاده خيلي عاديه و ارزش پخش خبرو از صدا و سيما نداره.

      پاسخ ها

      • مریم

        صد در صد با نظر شما موافقم

    • بدون نام

      آخه مگه این ماشین لاستیک نداشته که آدم ها رو کشتند

    • بدون نام

      بله کاملا درسته اگر این اقدام در آمریکا اتفاق می افتاد رسانه های ما اون رو پوشش میدادند و نه تنها رسانه های ما بلکه کلیه رسانه های جهانی.اما دو تفاوت هست که از نگاه کوتاه بین شما دور مانده اولا وقتی رسانه های آمریکایی با چشم پوشی به واقعیتهای موجود و غیر قابل انکار به ناحق و خارج از عرف دیپلماسی خبری از ملت بزرگوار شریف متمدن مهمان نواز رئوف ایران زمین و فرهنگ شکوهمند چند هزار ساله آن تصویر سیاه و منفی در اذهان مخاطبانش به جا میگذارد چرا رسانه های ما وحشیگری و جنایت پلیس آمریکا را پوشش ندهند؟؟؟
      دوما چند جنایتی که اخیرا پلیس آمریکا انجام داد در حق مظنونانی بود که تسلیم شده بودند و با بالا بردن دستهایشان و دراز کشیدن بر روی زمین آماده همکاری با پلیس امریکا بودند نه مظنونانی حادثه اخیر تهران که علیرغم اخطار و دستور ایست و شلیک تیرهوایی از سوی گشت پلیس تهران اقدام به فرار کردند.

    • جلیل

      بشین بینیم با :)

    • ح راد

      کلت 27 گلوله داره؟

      پاسخ ها

      • م.انتظار

        mp5بوده یا یوزی

    • معراج محمد

      با سلام
      وقتی گزینش ها سلبقه ای وبا التماس دعاباشه کار بهتر از این پیش نمیره - امیدوارم با این 27گلوله ناقابل بقیه مردم آسیب ندیده باشند

    • rahim

      به نظرم پلیس بی گناه است ومستحق جایزه است . راننده ای که مست هست باید اعدام بشه راننده ای که از چراغ قرمز رد میشه باید اعدام بشه. به ارازل واوباش نباید میدان داد. الکل میخورد خودش میداند و خدایش ولی مست پشت فرمان نشستن تجاوز به حقوق بقیه افراد هست،

    • سعیده

      یکم موضوع عجیب به نظر میرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج