۱۸۲۲۴۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

پایان سال چه کنسرت هایی بریم؟

اهل كنسرت‌های سرشار از سكوت و آرامش و مدیتیشن هستید؟ اینكه برنامه‌ای كاملا ریلكس‌كننده و آرامش‌بخش را از نزدیك شاهد باشید و از لحظه‌به‌لحظه حضورتان لذت ببرید؟

پایان سال چه کنسرت هایی بریم؟
مجله زندگی ایده آل:

آرامش

اهل كنسرت‌های سرشار از سكوت و آرامش و مدیتیشن هستید؟ اینكه برنامه‌ای كاملا ریلكس‌كننده و آرامش‌بخش را از نزدیك شاهد باشید و از لحظه‌به‌لحظه حضورتان لذت ببرید؟

پایان سال چه کنسرت هایی بریم؟

این منو شما را به حضور در كنسرت رسیتال پیانو با هنرنمایی وصال نائبی دعوت می‌كند. كنسرتی كه تنها با یك پیانو و اجرای برترین آثار بزرگان موسیقی كلاسیك جهان برگزار خواهد شد. هشتم اسفند ماه تاریخ برگزاری این برنامه است و تالار رودكی تهران نیز سالنی است كه برای این كنسرت در نظر گرفته شده است.

این قبیل کنسرت ها در ایران معمولا مورد توجه قشر خاصی از مخاطبان موسیقی قرار می‌گیرد و مشخصا تعداد محدودی از اهالی موسیقی در این برنامه حضور پیدا می کنند. اما همه آنهایی که در این برنامه ها حضور پیدا کرده اند، بعد از این برنامه ها بوده که به مخاطبان اصلی این قبیل برنامه ها تبدیل شده اند.

گذشته‌ها رو دوره كن

هنوز سر و صدای آلبومش در بازار موسیقی كشور در نیامده. مخاطبانش همچنان در حال كشف ابعاد مختلف «پاییز، تنهایی» هستند ولی او كارش را بلد است و در همه این سال‌ها توانسته خودش و هنرش را به بهترین شكل ممكن عرضه كند و سطح سلیقه مخاطبانش را هم با خود بالا ببرد.

پایان سال چه کنسرت هایی بریم؟

احسان خواجه‌امیری امسال آلبوم جدیدش را منتشر كرد، تور كنسرت‌های خارج از كشورش را برگزار كرد و از همه مهم‌تر بدون دست زدن به تركیب تیم برنده (آلبوم عاشقانه‌ها)، بار دیگر در عرصه تولید آلبوم مجاز هم با همان تیم قبلی توانست رضایت سخت گیر‌ترین منتقدان موسیقی كشور را هم بگیرد تا سال ۹۳ برای این خواننده یكی از مهم‌ترین سال‌های زندگی‌اش باشد.

او این روزها فقط در حال اجرای زنده در شهرهای مختلف كشور است و تور كنسرت‌هایش بعد از انتشار آلبومش در خارج از تهران به‌شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

خواجه امیری برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای اجرای زنده در تهران كرده و قرار است در روزهای ۹ و ۱۰ اسفندماه در تهران برای مخاطبانش به اجرای برنامه بپردازد. برگزای این كنسرت در سالن بزرگ وزارت كشور ازجمله اتفاقاتی است كه جالب توجه است و این سالن پس از مدت‌ها می‌تواند پذیرای مخاطبان موسیقی پاپ باشد.

بمب‌های خبری

اسفندماه امسال شاید از لحاظ خبری یكی از مهم‌ترین ماه‌های امسال لقب بگیرد. شایعه شده كه مجوز كنسرت «یانی» در تاریخ ۱۳ اسفند ماه در تهران صادر شده است. از سوی دیگر عده‌ای اعتقاد دارند كنسرت سامی یوسف نیز در تهران به مرحله عمل خواهد رسید و او همراه پدرش بابك رادمنش پس از انتشار آلبوم رسمی‌اش در ایران روی صحنه خواهد رفت. اخبار ضد و نقیض دیگری هم از گوشه و كنار به گوش می‌رسد و براساس آن احتمال برگزاری كنسرت یانی در شیراز و كیش هم به قطعیت نزدیك شده و همین گمانه‌زنی‌ها كه حتی صدایش به خبرگزاری‌های رسمی كشور و رسانه‌های مهم موسیقی نیز رسیده، باعث شده كه خیلی‌ها برای یك اسفندماه شلوغ و پرخبر خود را آماده کنند.

پایان سال چه کنسرت هایی بریم؟

سامی یوسف که هنرمندی ایرانی الاصل است، به همراه پدر ایرانی اش بابک رادمنش در آلبومی که قرار است در ایران منتشر شود حضور دارد و به زودی اخبار تکمیلی این آلبوم در «زندگی ایده آل» منتشر خواهد شد.

بدون «یاس»!

چند ماه قبل بود كه خبری كوتاه در فضای رسانه‌ای كشور منتشر شد كه براساس آن آلبوم وحید حاجی‌تبار با حضور و آهنگسازی یاس روانه بازار موسیقی كشور خواهد شد. این خبر به قدری بزرگ شد كه دفتر موسیقی وزارت ارشاد ضمن تكذیب رسمی آن، حضور و مجوز گرفتن یاس را به كلی رد كرد و همین سر و صداها باعث شد وحید حاجی‌تبار اسمش بیشتر شنیده شود. این خواننده آلبومش را منتشر كرد و قرار است روز ششم اسفند در اریكه ایرانیان به اجرای زنده بپردازد. فیروز ویسانلو، رهبر اركستر این خواننده است و این كنسرت تنها در یك سانس در ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

پایان سال چه کنسرت هایی بریم؟

این خواننده پس از انتشار آلبوم نخست اش در کنفرانس خبری ای که برای آن ترتیب داده بود، درباره اهداف و خواسته هایش در حوزه موسیقی کشور عنوان کرد که فردای این کنفرانس به شدت مورد توجه رسانه های تخصصی حوزه موسیقی در کشور قرار گرفت.

سیگار پشت سیگار

آلبوم «سلول شخصی» جدیدترین اثر رضا یزدانی بود كه امسال در بازار موسیقی كشور منتشر شد. آلبومی كه به‌رغم فضایی خاص‌پسند و اتهام‌هایی چون تكراری بودن فضای ملودی‌ها و تنظیم‌ها، برخی قطعاتش مورد توجه قرار گرفت.

پایان سال چه کنسرت هایی بریم؟

یزدانی دراین آلبوم عمده بار ترانه‌سرایی را بر دوش اندیشه فولادوند گذاشت و همین باعث شد او در اثر جدیدش در فضاهایی خاص و اجتماعی با مخاطبانش دیدار كند.

قطعه «سیگار پشت سیگار» را این خواننده چند روز مانده به انتشار آلبوم جدیدش در فضای مجازی منتشر كرد و باعث شد دوستدارانش با عطش بیشتری به سمت آلبوم این خواننده بیایند. یزدانی در تاریخ هشتم اسفندماه با اجرای آثار آلبوم جدیدش «سلول شخصی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت و به اجرای برنامه خواهد پرداخت. قیمت بلیت‌های این كنسرت از ۳۵ تا ۱۱۰ هزار تومان تعیین شده و علاقه‌مندان به یزدانی می‌توانند برای شنیدن اجرای زنده این آلبوم در این برنامه حاضر شوند.

بالا، بالا، بالاتر. . .

گروه «چارتار» در ماه‌های گذشته در راس اخبار موسیقی كشور بوده است. آنها ركورد جدیدی در فروش بلیت‌های یك كنسرت از خود بر جای گذاشتند و همه بلیت‌های كنسرت دوم و سوم اسفندماه‌شان در كمتر از ۱۲ساعت به فروش رفت تا بار دیگر ثابت شود وقتی موجی در فضای موسیقی كشور به راه می‌افتد، تا مدت زمان محدودی به‌شدت در فضای رسانه‌ای و جامعه مخاطبان موسیقی، مورد استقبال قرار می‌گیرد.

پایان سال چه کنسرت هایی بریم؟

استقبال از «چارتار» در ماه‌های گذشته بار دیگر ثابت كرد كه هر صدا و سبك جدیدی می‌تواند در بین مخاطبان خسته از كنسرت‌های تكراری اهالی پاپ، با استقبال روبه‌رو شود و به همه‌گیری برسد. مسئولان و تهیه‌كننده‌های این كنسرت كه دوم و سوم اسفندماه در برج میلاد قرار است روی صحنه بروند، پس از استقبال از این كنسرت تصمیم به تمدید آن در تاریخ ۹ و ۱۰ اسفند در همین سالن گرفتند و دوستداران و علاقه‌مندان به این گروه می‌توانند همین الان از طریق سامانه ۸۴۲۰۰ نسبت به خریداری بلیت این كنسرت اقدام کنند.

«چارتار»ها در این كنسرت با گلچینی از آلبوم «باران توئی» و سایر تك قطعات‌شان روی صحنه خواهند رفت و در این بین تك قطعه جدید این گروه كه در هفته‌های گذشته منتشر شد به نام «دریچه» نیز در این كنسرت برای اولین بار اجرا خواهد شد. آرمان گرشاسبی، آیین احمدی‌فر، احسان حائری و آرش فتحی اعضای اصلی گروه چارتار هستند كه با سرعت نور توانستند به شهرت برسند و حالا باید دید در ادامه راه هنری‌شان می‌توانند مسیری كه تاكنون پیش آمده‌اند را حفظ كنند یا خبر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه قدر جای مرتضی پاشایی خالیه

    • بدون نام

      پول نداریم

    • بدون نام

      اینا که,همش تهرانه باباجان,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج