۱۸۲۲۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طنز؛ حضور کرانچی در مذاکرات هسته‌ای!

در ادامه جلسات کشف و خنثی سازی توطئه بیگانگان داخلی و خارجی (!) دکتر سیارسریع (از دلواپسان باسابقه) این بار هم به مسائل روز کشور واکنش نشان داد و انتقاداتی را از برخی مسائل عنوان کرد که خلاصه‌ای از آن را در ذیل می‌خوانیم:

آیدین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

در ادامه جلسات کشف و خنثی سازی توطئه بیگانگان داخلی و خارجی (!) دکتر سیارسریع (از دلواپسان باسابقه) این بار هم به مسائل روز کشور واکنش نشان داد و انتقاداتی را از برخی مسائل عنوان کرد که خلاصه‌ای از آن را در ذیل می‌خوانیم:

-بنده به تازگی خبری خواندم از یک نوزاد 9 ماهه که جلوی تلویزیون ذوق زده می‌شده و لبخندي از رضايت مي‌زده است. من چند بار باید بگویم؟ چند بار هشدار بدهم؟ نشان دادن چهره‌های فریبنده‌ای چون محسن حاجیلو، هرمز شجاعی مهر، معصومی‌نژاد از رم و حتی فرامرز خودنگاه آن هم بدون هیچ هشداری برای خانواده‌ها می‌تواند لبخند و رضايت را براي جوانان به همراه داشته باشد. لطفا به اين موارد توجه شود.

-من نمی‌دانم این مذاکرات چرا این‌گونه است؟ اول ظریف رفت، بعد ظریف و عراقچی رفتند، کمی بعدتر ظریف و عراقچی و تخت روانچی رفتند.

در برهه‌ای تنها کرانچی پنیری در مذاکرات حضور نداشت. به تازگی همه اینها به علاوه حسین فریدون و آقای صالحی رفته‌اند ژنو که البته تمام شد و برگشتند.

آن‌وقت همین‌ها وقتی آقای احمدی نژاد شصت، هفتاد نفر از فامیل‌هایش را به نیویورک برد فریادشان به هوا برخاست که وادیپلماسیا! لااقل مثل احمدی نژاد مرد باشید و کسانی را ببرید که تا به حال خارج را ندیده‌اند. صالحی و فریدون که همه‌اش خارج بوده اند!

-سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا هم گفته با فروش «آنتی 2500» به ایران مخالفیم! تو غلط می‌کنی که مخالفی. اصلا تو کی هستی که مخالفی؟ من نیازی به آن آنتی 2500 تو ندارم.

ای جن ساکی! ای نام تو بهترین سرآ ... ببخشید ... ای نام تو مایه ننگ جوامع بشری! خجالت بکش! بی‌ادب! بی‌نزاکت! تو بی‌جا می‌کنی که مخالفت می‌کنی ... البته من هنوز نمی‌دانم این آنتی 2500 چیست و باید بپرسم.

-بی خانواده ... !! این از بند قبلی مانده بود.

-آقای وزیر کشاورزی گفته‌اند مردم مرغ هشت و نه هزار تومانی نخرند.

بنده عرض می‌کنم مردم مرغ شش و هشت تومانی هم نخرند چون اینها طبق تحقیقات دانشمندان ما مرغ‌های غنایی هستند و ممکن است حرکاتی بکنند و چیزهایی بخوانند که مطلوب نیست. مردم فعلا همان اشکنه پیاز را بخورند و سعی کنند از یک وعده فراتر نروند.

-بحمدا... آنهایی که می‌گفتند ما با ورزش بانوان مخالفیم دیدند که دیروز اولین مسئول کشتی زنان هم منصوب شد. البته من نمی‌دانم دقیقا این ورزش برای بانوان به چه شکل قابل اجراست.

به هر ترتیب حداقل انتظار ما برای حضور بانوان در این رشته ورزشی، شرکت با لباس فضانوردی است که امیدواریم بانوان عزیز با صرف فعل خواستن در این مورد هم موجب سربلندی ما شوند. ان‌شاءا...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج