۱۸۲۳۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکست غیرمنتظره آرسنال مقابل موناکو

شاگردان لئوناردو ژاردیم در تیم فوتبال موناکو توانستند با ارائه یک نمایش بی نقص بزرگ ترین شگفتی دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزنند.

طرفداری: از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه امشب به وقت تهران در آخرین شب دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دو تیم فوتبال آرسنال و موناکو در استادیوم امارات شهر لندن با قضاوت تیم داوری اهل ترکیه به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست مطابق انتظار با مالکیت توپ توپچی های لندنی همراه بود، اما شاگردان لئوناردو ژاردیم در تیم فوتبال موناکو که تا بدین جای رقابت ها تنها یک گل دریافت کرده بودند بار دیگر نشان داده که چه خط دفاعی قدرتمندی دارند و در این نیمه تنها یک بار اجازه دادند که بازیکنان آرسنال توسط الکسیس سانچز خطری را بر روی دروازه سوباسیچ ایجاد کرده که آن توپ نیز به بیرون رفت و از آن سو در اواسط نیمه توانستند بر روی شوت تماشایی کوندوگبیا که تغییر مسیر نیز داده بود به گل رسیده تا در مقابل هواداران پرشمار آرسنال نیمه نخست را با برتری به پایان برسانند.

نیمه دوم را شاگردان ونگر برای جبران نتیجه تهاجمی آغاز کرده و حتی موقعیت هایی را توسط الکسیس سانچز و اولیویه ژیرو از دست دادند تا در یک ضدحمله سریع و در کمال ناباوری این تیم میهمان باشد که گل دوم خود را نیز در میان بهت و حیرت تماشاگران آرسنال به ثمر برساند.

پس از این گل توپچی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته و تئو ولکات را نیز به زمین آورده بودند شدت حملات خود را افزایش داده اما در صحنه هایی عجیب دو موقعیت ایده آل را توسط دنی ولبک و اولیویه ژیرو در مقابل دروازه خالی موناکو از دست دادند.

این پایان کار نبود و الکس اکسلید چمبرلین تازه وارد سرانجام در آخرین ثانیه های بازی در شبی که آرسنالی ها یکی از ضعیف ترین دیدار های این فصل شان را پشت سر می گذاشتند توانست با شوت فنی و فوق العاده زیبای خود یکی از گل های خورده را جبران نماید اما اتفاقات این مسابقه تماشایی تمامی نداشت و باز هم با یک ضد حمله سریع کاراسکو تازه وارد توانست با فرار خود از جناح راست و ضربه دقیق و زمینی خود به گوشه دروازه گل سوم بازی را نیز برای موناکو به ثمر برساند.

شرح گل های بازی

دقیقه ۳۸ ( ۰-۱، کوندوگبیا): پس از صاحب توپ شدن در میانه میدان جفری کوندوگبیا جوان و ۲۲ ساله شوت محکم خود را روانه دروازه کرد تا پس از برخورد توپ به پر مرته ساکر و تغییر مسیر آن بر روی غافلگیری داوید اوسپینا وارد دروازه شود.

دقیقه ۵۳ ( ۰-۲، برباتوف): ضدحمله سریع و تماشایی بازیکنان موناکو با پاس آنتونی مارتیال به دیمیتار برباتوف باتجربه همراه بود تا این مهاجم سابق باشگاه های تاتنهام و منچستریونایتد در موقعیتی تک به تک با ضربه روپای خود اختلاف را به عدد دو برساند.

دقیقه ۹۱ (۱-۲، چمبرلین): بغل پای فنی و فوق العاده زیبای اکسلید چمبرلین تازه وارد به گوشه دروازه وناکو رفت تا امیدهای شاگردان ونگر برای صعود از این مرحله زنده بماند.

دقیقه ۹۳ ( ۱-۳، کاراسکو): پاس در عمق برناردو سیلوا را یانیک کاراسکو با فراری سریع از جناح راست و ضربه زمینی خود به سمت مخالف دروازه آرسنال در موقعیتی مشابه به گل دوم برای بار سوم وارد دروازه میزبان ناکام این مسابقه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج