جاباما
۱۸۲۶۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس دور برانکو و قطبی را خط کشید!

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب ما درخشان بود و به مربی دیگری فکر نمی‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب ما درخشان بود و به مربی دیگری فکر نمی‌کنیم.

محمدحسین نژادفلاح گفت: با توجه به سؤالات مکرری که در روزهای اخیر و هفته گذشته درباره کادر فنی از بنده می‌شود، واجب می‌دانم تاکید کنم به مربی دیگری فکر نمی‌کنم. انتخاب ما آقای درخشان و همکاران ایشان هستند. همه تلاش و توان ما این است که تیم با کادر فنی فعلی نتیجه بگیرد.

وی اضافه کرد: دیدید که مجموعه باشگاه با تمام قوا بر حسب وظیفه برای پیروزی مقابل لخویا تلاش کردند. از این پس نیز درباره این قبیل سؤالات پاسخی ندارم جز اینکه تکرار کنم به مربی دیگری فکر نمی‌کنم و از دوستان رسانه‌ای نیز درخواست می‌کنم دیگر درباره این مسائل سؤالی مطرح نشود چون ما تصمیم خود را گرفته‌ایم و به مربی دیگری فکر نمی‌کنیم.

نژادفلاح عنوان کرد: در حاشیه مراسم جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس، دوستان خبرنگار از بنده نظرم را درباره قطبی پرسیدند و بنده هم با توجه به دورانی که در پرسپولیس همکاری با قطبی داشتیم، دیدگاهم را درباره ایشان بیان کردم اما تاکید می‌کنم به مربی دیگری فکر نمی‌کنم و دیگر هم در این باره صحبت خاصی ندارم جز حمایت تمام و کمال از کادر فنی فعلی.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان درباره بازی بعدی پرسپولیس گفت: باشگاه اقدامات لازم برای میزبانی از تیم لخویا را انجام داد و حالا نیز در تدارک برای سفر به ازبکستان و فراهم کردن بستر مناسب برای موفقیت تیم در تاشکند هستیم. انشاا... تیم با پرواز اختصاصی عازم ازبکستان می‌شود و ارتباطات لازم با باشگاه بنیادکار برای کسب اطلاع از شرایط تمرینی، هتل محل اقامت و غیره کسب شده و امیدواریم پرسپولیس بتواند در تاشکند مقابل تیم خوب و قدرتمند بنیادکار نتیجه خوبی کسب کرده و انشاا... با دست پر به تهران بازگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج