۱۸۲۶۸۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد از «نفت باید بر سر سفره مردم بیاید»

رئیس‌محلس با اشاره به اینکه برخی مسئولان در گذشته شعار می‌دادند که «نفت باید بر سر سفره مردم بیاید» گفت: این شعارها از ابتدا یک اشتباه محض بود زیرا که پول نفت باید صرف هزینه تولید شود تا مشکل بیکاری حل شود.

پایگاه خبری انتخاب: رئیس‌محلس با اشاره به اینکه برخی مسئولان در گذشته شعار می‌دادند که «نفت باید بر سر سفره مردم بیاید» گفت: این شعارها از ابتدا یک اشتباه محض بود زیرا که پول نفت باید صرف هزینه تولید شود تا مشکل بیکاری حل شود.

علی لاریجانی شامگاه امشب در یادواره ۴۲۵ شهید محمودآباد با اشاره به اینکه یادواره های شهدا می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جوان که دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تجربه نکردند، موثر باشد گفت: با تاسی از تفکر و رفتار شهدا جامعه در برابر ناهنجاریهای اجتماعی بیمه می شود.

رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشورهای غربی به این موضوع پی برده اند که در مسائل منطقه باید با ایران اسلامی مذاکره کنند گفت: کشورهای غربی در مقابل ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی زانو خم کرده اند.

به نوشته نسیم، وی با بیان اینکه نمایندگان و مسئولان آمریکا در مقابل خواسته مردم یمن که بدنبال دموکراسی هستند دچار دستپاچگی شده اند افزود: کشورهای غربی از مردم سالاری مردم یمن که شعارهای اسلامی سر داده اند در هراسند و بدنبال برنامه ریزی برای از هم پاشیدگی این مردمسالاری هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی با ایستادگی، صهیونیست هایی که قصد تعرض به عتبات عالیات را در عراق داشتند، سرکوب کرد گفت: روحیه بالای ایران اسلامی در آینده ای نزدیک شرایط را برای تروریست ها در منطقه تغییر خواهد داد.

وی در ادامه حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را از موضوعات مهم کشور دانست و افزود: مهار کردن تورم و حل مسئله بیکاری دو موضوعی است که در دستور کار همه نهادهاست و باید با توجه به منابع موجود برای برطرف کردن آن بسیج شوند.

لاریجانی با اشاره به اینکه برخی مسئولان در گذشته شعار می دادند که نفت باید بر سر سفره مردم بیاید افزود: این شعارها از ابتدا یک اشتباه محض بود زیرا که پول نفت باید صرف هزینه تولید شود تا مشکل بیکاری حل شود.

وی همچنین از تغییر کاربری های غیر مجاز در استان های شمالی انتقاد کرد و گفت: با توجه به نیاز ۵۰۰ هزار تنی برنج در کشور باید از این محصول استراتژیک در مازندران حمایت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهر

      اینطور که پیش میرن - می خوان سفره ها رو هم جمع کنن

    • كارگر

      نفت كه نيامد هيچ نان هم پر كشيد از سر سفره ها الان سماق ميمكيم سر سفره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج