جاباما
۱۸۲۶۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برخورد با تاکسی‌ های بیکار و بی‌شناسنامه

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرح برخورد ضربتی با تاکسی‌های بیکار و بی شناسنامه در پایتخت خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرح برخورد ضربتی با تاکسی‌های بیکار و بی شناسنامه در پایتخت خبرداد.

میثم مظفر در مورد جزئیات طرح شهاب گفت: از ابتدای سال جاری بحث تعویض کارنامه‌های سنتی و پروانه‌های قدیمی رانندگان تاکسی به کارنامه‌های هوشمند در دستور کار قرار گرفت و از آنجایی که استفاده از کارنامه‌های هوشمند امکان نظارت حداکثری بر فعالیت رانندگان تاکسی را به وجود می‌آورد، تغییر شناسنامه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با وجود تمام تاکیدات و تبلیغات، کمتر از ۱۰ درصد رانندگان تاکسی‌های شهر تهران از تعویض دفترچه‌های قدیمی خود به کارنامه‌های هوشمند امتناع کردند، گفت: رانندگان تاکسی که اقدام به تعویض شناسنامه‌های خود نکردند، از ورودشان به ۷۰۰ ایستگاه جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: براساس این آئین نامه، کدهای جریمه همه تخلفات از جمله نداشتن معاینه فنی، نظافت نامناسب خودرو و رفتار ناشایست تاکسیرانان احصا شده است و متناسب با هر تخلف، تاکسیرانان یک تا سه امتیاز منفی دریافت می‌کنند و جریمه نقدی بر اساس مصوبه شورای شهر به آنان تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: کارت سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند و غیرفعال، بعد از مدتی باطل و از ورود به محدوده طرح ترافیک جلوگیری می‌شود و در نخستین مرحله کارت سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه باطل می‌شود و در مرحله بعد سهمیه سوخت آن ها به خودروی سواری غیر تاکسی تبدیل می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: گشت‌های سازمانی و شرکت‌های خصوصی از فعالیت تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند و غیرمجاز جلوگیری می‌کنند و این درحالی است که آئین نامه انضباطی تاکسیرانان دچار نقص جدی بود و تلاش کردیم آیین نامه جدید تاکسیرانان را تدوین کنیم که هم اکنون به تصویب شورای شهر تهران رسیده است.

مظفر با اشاره به اینکه ثبت تخلفات از طریق واحدهای کنترل و گشت ناوگان تاکسیرانی انجام می‌شود، گفت: این واحدها می توانند از طریق سامانه هوشمند ۱۸۸۸ از نظر مردم در خصوص تاکسی موردنظر مطلع شوند و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی برای شناسایی و معرفی این تاکسی‌ها اقدام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج