۱۸۲۶۹۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بارش برف در ۴ استان کشور

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به این مطلب که در حال حاضر در مسیرهای مواصلاتی ۴ استان کشور شاهد بارش برف و کولاک هستیم، گفت: رانندگان محترم برای عزیمت به این مسیرها باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به این مطلب که در حال حاضر در مسیرهای مواصلاتی ۴ استان کشور شاهد بارش برف و کولاک هستیم، گفت: رانندگان محترم برای عزیمت به این مسیرها باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: برابر آخرین اخبار دریافتی در استان‌های خراسان رضوی (محورهای مشهد سرخس، مشهد فریمان و مشهد تربت حیدریه)، کرمان (محورهای ماهان بم و فرعی سیرچ)، یزد (محور یزد به ابرکوه و هرات به مروست)،‌ سیستان و بلوچستان (محور زاهدان خاش) بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد:‌ در استان‌های هرمزگان و کرمان (اکثر محورها)، سیستان و بلوچستان (محور زاهدان بم)، بارش باران گزارش گردیده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

وی افزود:‌ رانندگانی که قصد عزیمت به نقاط برف‌خیز کشور را دارند باید این نکته را در نظر داشته باشند که در کنار زنجیر چرخ و وسایل ایمنی لباس گرم، غذای کنسروی و آب به همراه داشته باشند تا در صورت بروز مشکل بتوانند با آرامش مشکل به وجود آمده را پشت سر گذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج