۱۸۲۷۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باقری خطاب به سوشا مکانی: ریسک نکن!

مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس گفت: از مکانی خواهش می‌کنم در بازی‌های پرسپولیس ریسک نکند چون روی تیم فشار زیادی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم: مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس گفت: از مکانی خواهش می‌کنم در بازی‌های پرسپولیس ریسک نکند چون روی تیم فشار زیادی وجود دارد.

نادر باقری در مورد پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل لخویا عنوان کرد: در ۴،۵ بازی آخر خود خیلی خوب بودیم و فقط توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. در بازی با لخویا،‌ هم زیبا بازی کردیم و هم پیروز شدیم.

وی درباره دیدار روز سه‌شنبه آینده پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان خاطرنشان کرد: بازی با بنیادکار برای ما سخت است چون شرایط آب و هوایی ازبکستان ویژه است. الان هوا در ازبکستان بسیار سرد است و همین مسئله روی کیفیت زمین تأثیر می‌گذارد. با این حال بچه‌ها هم قسم‌ شده‌اند تا در آسیا نتیجه بگیرند.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در خصوص وضعیت سوشا مکانی در پرسپولیس پس از چند بازی گل نخوردن عنوان کرد: قبلاً گفته‌ بودم که مکانی دروازه‌بان بزرگی است اما تجربه بازی کردن در پرسپولیس را نداشته اما کم‌کم از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی پیدا کرده است.

باقری ادامه داد: پرسپولیس ۲ دروازه‌بان خوب دارد که در عین رقابت با هم رفاقت هم دارند. این قانون فوتبال است که مربی به یک دروازه‌بان اعتماد می‌کند و تا زمانی که این اعتماد سلب نشود دروازه‌بان تغییر نمی‌کند.

وی در مورد حرکات ریسکی که مکانی در بازی‌های پرسپولیس انجام می‌دهد، گفت: بعضی چیزها با تمرین یا داور و قرص درست نمی‌شود و به خود بازیکن ربط دارد. من از مکانی خواهش می‌کنم در بازی‌های پرسپولیس ریسک نکند چون روی تیم هجمه زیادی وجود دارد و شرایط تیم زیاد خوب نیست و ممکن است یک اشتباه کار دست پرسپولیس بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج