۱۸۲۷۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راجرز: یک اشتباه، چنین تاوانی داشت

سرمربی لیورپول در پی حذف از رقابت های لیگ اروپا تاکید کرد تیمش یک اشتباه انجام داده که همان اشتباه منجر به گل خوردن تیمش شده است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی لیورپول در پی حذف از رقابت های لیگ اروپا تاکید کرد تیمش یک اشتباه انجام داده که همان اشتباه منجر به گل خوردن تیمش شده است.

لیورپول با شکست در ضربه های پنالتی نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شود. این تیم در حالی به مصاف بشیکتاش ترکیه رفته بود که دیدار رفت در ورزشگاه آنفیلد با حساب یک بر صفر برده بود اما باخت با یک گل و حذف در ضربه های پنالتی، کار این تیم در رقابت های این فصل لیگ اروپا را به پایان رساند.

تنها گل این دیدار را تولگای ارسلان در دقیقه ۷۳ وارد دروازه لیورپول کرد تا حساب کار در دو دیدار رفت و برگشت، تساوی یک بر یک باشد. در ضربه های پنالتی هم همه چیز مساوی پیش رفت اما دژان لاورن، آخرین پنالتی لیورپول را خراب کرد تا قرمزها حذف شوند.

برندان راجرز سرمربی لیورپول در مورد این دیدار گفت: از شکل فوتبالی که ارائه کردیم نا امید شدم. در نیمه نخست فرصت های زیادی روی دروازه‌شان ایجاد و شرایط را برای بشیکتاش در زمین خودش بسیار سخت کردیم. برای دژان ناراحت شدم زیرا او در طول مسابقه نمایشی عالی داشت اما ضربه پنالتی اش را از دست داد. در ضربه های پنالتی، سرانجام یک بازیکن باید پنالتی را خراب کند که متاسفانه، بازیکن ما این کار را انجام داد. وقتی به او گفتم که باید یکی از پنالتی ها را بزند، خیلی خوشحال شد. دیدید که هر پنج پنالتی زن ما با اعتماد به نفس بالایی این کار را انجام دادند. از اینکه اینطور مجبور به ترک رقابت های اروپایی شدیم ناراحتم.

راجرز افزود: در مورد بازی هم باید بگویم در خط دفاعی، نمایش تیمم فوق العاده بود. با سیستمی که برای تیم در نظر گرفته بودم، حریف را محدود کرده و شانس های کمی به آنها برای گلزنی دادیم. یک اشتباه موجب شد چنین نتیجه ای بگیریم. یک اشتباه ممکن است برای تیم شما چنین تاوانی داشته باشد. ما حمله می کردیم اما آنها گل زدند. نمی خواهم بهانه بیاورم. بازیکنان زیادی در تیمم وجود دارند که برای حضور در این مرحله از رقابت ها تجربه بسیار خوبی کسب کردند. ما با دو مهاجم کارمان را آغاز کردیم که ترکیبی تهاجمی برای گرفتن نتیجه دلخواه بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج