۱۸۲۷۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعضای هیات سرپرستی راه‌آهن معرفی شد

عضو هیات سرپرستی باشگاه راه‌آهن گفت: قطعا در آینده راه‌آهن شرایط بهتری خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند با روحیه بهتری در میدان حاضر شوند.

خبرگزاری فارس: محمد محمودی در خصوص تشکیل هیات مدیره باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: هیات مدیره تشکیل نشده است زیرا برای کار کردن اعضای هیات مدیره نیاز به ثبت باشگاه دارد. هم‌اکنون اعضا به عنوان هیات سرپرستی کار خود را دنبال می‌کنند که البته اقداماتی که هیات مدیره انجام می‌دهد و وظایف آنها بر عهده اعضای هیات رئیسه گذاشته شده است.

وی در خصوص حضور این افراد گفت: علی رغبتی، خدابخش محمدزاده، علی زمانی، مهران غلامی و علی عابدینی به همراه بنده در دو جلسه گذشته این هیات رئیسه شرکت کرده‌ایم و در مورد باشگاه صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم.

عضو هیات سرپرستی باشگاه راه‌آهن در خصوص مصوباتی که در دو جلسه اخیر تصویب شده تصریح کرد: در خصوص کادر فنی و همچنین پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان صحبت کردیم. تیم در این زمینه نیاز به آرامش دارد و ما هم در آینده‌ای نزدیک بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنیم که این موضوع بدون شرط و شروط است یعنی به برد و باخت تیم ربطی ندارد زیرا بازیکنان در ۶، ۷ ماه گذشته با جان و دل بازی کرده‌اند و هیچ پولی هم دریافت نکرده‌اند و هم‌اکنون نمی‌توان برای آنها شرطی گذاشت.

محمودی در مورد اینکه گفته می‌شود او به عنوان رئیس این هیات انتخاب شده گفت: هنوز هیات مدیره رسما کار خود را آغاز نکرده. شخصی که مصوبات را پیگیری کند در این هیات سرپرستی فعالیت می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا تیم هم‌اکنون زیر نظر وزارت نفت فعالیت می‌کند یادآور شد: گروه مشترکی از وزارت نفت با نظارت دادستانی و یکی از شرکت‌های وابسته به وزارت نفت در این زمینه کارهای باشگاه را انجام می‌دهند.

محمودی در مورد حضور دو مهاجم آفریقایی در تیم راه‌آهن گفت: کادر فنی این دو بازیکن را به هیات سرپرستی پیشنهاد داده است و با کلیات حضور آنها موافقت صورت گرفته است. در مورد سایر موارد باید کادر فنی نظر بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج