۱۸۲۷۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تغییرات گسترده در محتوای برخی کتب درسی

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تالیف کتب درسی از تغییرات گسترده در محتوای برخی کتاب‌های درسی خبرداد.

ایسنا: مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تالیف کتب درسی از تغییرات گسترده در محتوای برخی کتاب‌های درسی خبرداد.

محمود امانی تهرانی درحاشیه کارگاه آموزشی برنامه درسی ملی ویژه کارشناسان و سرگروه‌های آموزشی نواحی یک و دو بندرعباس، افزود: درادامه روند تغییرات نظام آموزشی، سال آینده کتاب‌های درسی دو پایه پنجم و نهم کاملا جدید التالیف هستند.

وی تصریح کرد: برای سال تحصیلی جاری کتاب‌های درسی دو پایه چهارم وهشتم با تغییرروبرو شد؛ بطوریکه در پایه چهارم بیشترین تغییرات را در کتاب ریاضی، اجتماعی و کتاب های فارسی و زبان آموزی داشته ایم.

وی اضافه کرد: در دو کتاب دینی(هدیه های آسمانی) وعلوم تجربی نیز تغییراتی به صورت آزمایشی اعمال و ازسال آینده به شکل سراسری اجرایی خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تالیف کتب درسی با اشاره به اینکه همه کتاب‌های پایه هشتم جدیدالتالیف هستند، بیان داشت: کتاب های دینی و قرآن نیز دراین پایه بازنویسی شده و کتاب های مطالعات اجتماعی، زبان انگلیسی، عربی،علوم تجربی، ریاضی ، تفکر و سبک زندگی و کار و فناوری نیزهمگی جدیدالتالیف هستند.

وی خاطرنشان کرد: کمترین میزان تغییر در کتاب قرآن و دینی و بیشترین تغییر در کتاب های عربی، مطالعات اجتماعی، ریاضی و زبان انگلیسی صورت گرفته است.

امانی تهرانی ادامه داد: برای کتاب‌های جدیدالتالیف فیلم ویدئویی راهنمای تدریس ارایه شده است وفیلم برخی از دروس در یک نرم افزار جامع تر، کتاب راهنمای معلم و سایردروس مناسب برای معلمان گنجانده شده است.

مدیرکل دفتربرنامه ریزی و تالیف کتب درسی درپایان با بیان اینکه دوره‌های ضمن خدمت با حضورمولفان کتاب‌های جدیدالتالیف برگزار شده است، اظهار کرد: به منظورآشنایی معلمان با کتاب‌های جدیدالتالیف و روش‌های تدریس علاوه بر دوره‌های ضمن خدمت، فیلم‌های ویدیویی کتب تغییریافته نیز منتشرشد که در پایگاه اینترنتی رشد به نشانی www.roshd.ir برای استفاده معلمان و دانش آموزان بارگذاری شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج