جاباما
۱۸۲۹۰۴
۱ نظر
۵۰۲۶
۱ نظر
۵۰۲۶
پ

«پریدن روی برف» چالش جدید آمریکایی‌

بعد از چالش سطل آب یخ، چالش دیگری در آمریکا بوجود آمده که در آن افراد خود را از پنجره طبقات بالا به حیاط خانه شان که در آن برف نشسته پرتاب می کنند.

مجله مهر - کیوان ابراهیمی: بعد از چالش سطل آب یخ، چالش دیگری در آمریکا بوجود آمده که در آن افراد خود را از پنجره طبقات بالا به حیاط خانه شان که در آن برف نشسته پرتاب می کنند.

«پریدن روی برف» چالش جدید آمریکایی‌

جدیدترین شوق و ذوقی که اهالی بوستون پیدا کرده اند، چالش شیرجه رفتن در برف است. در پی کاهش شدید دمای هوا و یک سری طوفان های سنگین برف در بوستون، این شهر در زیر حجم زیادی از برف قرار گرفته است.

در ماه گذشته، بیش از هفت فوت برف در این شهر باریده و اهالی آن راهکارهای خلاقانه و البته کمی تا قسمتی ابلهانه ای را جهت بهره بردن از این شرایط در پیش گرفته اند. یکی از سرگرم کننده ترین و در عین حال خطرناک ترین این سرگرمی ها، چالش پریدن در برف از پنجره یا پشت بام است.

«پریدن روی برف» چالش جدید آمریکایی‌

شیرجه روندگان در برف بطور طوفانی شبکه های اجتماعی را در تسخیر خود درآورده و هشتگ #BostonBlizzardChallenge (چالش کولاک بوستون) را در توئیتر، اینستاگرام و واین راه انداختند و دیگران را دعوت به انجام این چالش خطرناک کردند.

«پریدن روی برف» چالش جدید آمریکایی‌

این تفریح بین همه محبوب نبوده و اعتراض هایی را هم برانگیخته است. برای مثال، «مارتی والش» شهردار بوستون، در هفته گذشته از شهروندان خواسته سریعاً به این عمل بی معنی پایان دهند چون ممکن است موجب مرگ آن ها شود. پریدن روی توده های برف آن هم از ارتفاع زیاد می تواند خطرهای بسیاری برای افراد داشته باشد.

«پریدن روی برف» چالش جدید آمریکایی‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mamali

      میخوان غصه دل ما بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج