۱۸۲۹۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هشدار جدی درباره شیوع گسترده آنفلوانزا

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد جهان همچنان به شدت در معرض احتمال همه گیری بیماری آنفلوانزا قرار دارد و دولت ها باید بر میزان نظارت و آمادگی خود در این زمینه بیفزایند.

واحد مرکزی خبر: سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد جهان همچنان به شدت در معرض احتمال همه گیری بیماری آنفلوانزا قرار دارد و دولت ها باید بر میزان نظارت و آمادگی خود در این زمینه بیفزایند.

این سازمان وابسته به سازمان ملل متحد هشدار داد: نمی توان هیچ چیزی را درباره آنفلوانزا پیش بینی کرد از جمله این که در چه منطقه ای شیوع پیدا خواهد کرد و ویروس آن از چه نوعی خواهد بود.

سازمان جهانی بهداشت افزود، جهانیان خوش شانس بودند که تازه ترین مورد همه گیری آنفلوانزا که ناشی از ویروس اچ۱ان۱ (معروف به آنفلوانزای خوکی) در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ بود نسبتا خفیف بوده است. اما نباید فریب این خوش شانسی را خورد.

این سازمان در گزارشی هفت صفحه ای درباره آنفلوانزا اعلام کرد جهان اکنون در بسیاری از سطوح و بیش از هر زمانی در گذشته برای برخورد با شیوع آنفلوانزا آمادگی دارد. سطح آماده باش بالا است و نظارت بیشتری بر شیوع ویروس های خانواده آنفلوانزا در بین حیوانات و انسان ها صورت می گیرد.

با این حال سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد لازم است تلاش های بیشتری در این زمینه صورت گیرد. این سازمان افزود: ما نیاز به تحقیقات بیشتر برای تولید واکسن های بهتر و کوتاه تر کردن دوره درمان داریم. این سازمان اعلام کرد، در زمان شیوع گسترده ویروس های خانواده آنفلوانزا، افراد زیادی ظرف سه تا چهار ماه نخست شیوع بیماری که دوره مورد نیاز برای ساخت واکسن کارآمد است جان خود را از دست می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج