جاباما
۱۸۲۹۱۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

جدیدترین اثر علی لهراسبی به نام ساعت ۸ منتشر شد. مهرزاد امیرخانی در بخش ترانه و پازل بند در بخش آهنگسازی و تنظیم‌كننده در تولید این قطعه با این خواننده همكاری داشتند.

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران
مجله زندگی ایده آل:

علی لهراسبی به «ساعت 8» رسید

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

جدیدترین اثر علی لهراسبی به نام ساعت ۸ منتشر شد. مهرزاد امیرخانی در بخش ترانه و پازل بند در بخش آهنگسازی و تنظیم‌كننده در تولید این قطعه با این خواننده همكاری داشتند.عكاسی كاور قطعه را بهنام دریانی بر عهده داشته و استودیو تارخ آن را طراحی كرده است. علی لهراسبی این روزها آلبوم جدیدش را استارت زده است. این خواننده طی مصاحبه اخیرا عنوان كرد: «در این مجموعه در بخش ترانه‌سرایی و آهنگسازی همكاری‌ام با بهروز صفاریان، مهرزاد امیرخانی، حدیث دهقان، فواد غفاری، علیرضا افكاری و اعضای پازل‌بند قطعی شده است.»

خاطرات ساحل چمخاله این بار در قاب تصویر

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

سعید مدرس بعد از انتشار تك قطعات خوشبختی ، دیوونگی ، كاناپه ، بی دلیل خوشحالم ، ترافیك و حال سهراب این بار دست به ساخت كلیپ قطعه ساحل چمخاله زد. این كلیپ توسط خود سعید مدرس ساخته شده است. این خواننده و موزیسین سال گذشته آلبوم ساحل چمخاله را با همكاری نیلوفر لاری پور، رویا شكیب و علیرضا عبدالهی منتشر كرد كه این روزها كنسرت‌های این آلبوم در تهران در حال برگزاری است.

«اوهام» در آزادی

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

مجموعه صوتی و تصویری اوهام در آزادی جدیدترین اثر گروه اوهام است كه به‌زودی وارد بازار می‌شود. این آلبوم، فیلم آخرین كنسرت این گروه در برج آزادی است كه به همراه پشت صحنه آن منتشر می‌شود. گروه اوهام پیش از این آلبوم این خرقه بینداز را با خوانندگی شهرام شعرباف منتشر كرده است.

گفته می‌شود این گروه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اجرایی متفاوت با همكاری یكی دیگر از گروه‌های راك كشور است.

«وارونه» در اریكه ایرانیان

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

اولین كنسرت رسمی امیر مولایی هشتم بهمن ماه در اریكه ایرانیان و به رهبری اركستر بهنام ابطحی برگزار شد. كنداكتور این برنامه شامل قطعات آلبوم وارونه مثل قصه بارون ، ترانه بی‌ترانه ، نگاه ساده ، برگرد ، وارونه ، عزیزم و یكی هست بود. امیر مولایی بعد از چند سال ممنوع الكاری تابستان امسال توانست آلبوم وارونه را به همت شركت هنرنمایی پرسیان منتشر كند.

كلیپی از جنس «خاطرات تو»

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

كلیپ جدید سیروان خسروی به نام خاطرات تو به همراه اولین قسمت سریال عشق تعطیل نیست منتشر شد. مجید فرهبود كارگردان این كلیپ است. عشق تعطیل نیست سریالی طنز است كه توسط بیژن بیرنگ كارگردانی شده است و بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار ، مهناز افشار ، زانیار خسروی و...در آن ایفای نقش می‌كنند.

سیروان خسروی در ماه‌های اخیر در شهر‌های اراك، ساری، تهران و شهركرد روی صحنه رفته است. این خواننده این روزها در تدارك انتشار آلبوم جدید خود نیز هست.

«میگن دلت گرفته» با صدای امیرعلی منتشر شد

امیرعلی كه پیش از این با انتشار قطعاتی در فضای مجازی توانسته بود برای خود مخاطبانی جذب كند، این بار با انتشار آلبوم میگن دلت گرفته وارد دنیای موسیقی مجاز شد.

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

این خواننده جوان تمامی کار ترانه‌ها و ملودی‌های این اثر را خودش انجام داده است و در قسمت تنظیم با هنرمندانی چون مسعود جهانی، سعید ساشا و مجید الماسی همكاری كرده است. پیام طونی، امید حجت، مجتبی تقی‌پور، بهنام حكیم، سعید نجفی، سعید فرازمند از جمله نوازندگانی هستند كه در این آلبوم حضور دارند.

اولین سالگرد آلبوم «باران تویی»

سال پیش حوالی اسفند ماه بود كه اولین آلبوم رسمی گروه «چارتار » منتشرشد. فروش آلبوم «باران تویی» به گونه‌ای پیش رفت كه در كمتر از چند ماه به یكی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال تبدیل شد.

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

حالا كه یك سال از انتشار این اثر می‌گذرد، این گروه بعد از برگزاری تورهای خود در شهرهای شیراز، اصفهان، رشت، همدان و سنندج به پایتخت باز می‌گردد تا سالگرد انتشار آلبوم «باران تویی» را با دوستدارانش جشن بگیرد. این كنسرت دوم و سوم اسفنده ماه در چهار سئانس، در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و استقبال از بلیت‌فروشی این برنامه باعث شد برای هشتم و نهم اسفند نیز تمدید شود.

فرزاد فرزین مریض شد، کنسرت لغو شد

فرزاد فرزین و بنیامین بهادری در هفته‌های گذشته دو كنسرت شهرستان خود را به دلیل كسالت لغو كردند.

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

فرزاد فرزین كه قرار بود در تاریخ هفتم و هشتم بهمن ماه در ایلام روی صحنه برود، به دلیل ناراحتی حنجره نتوانست به اجرای آن روز برسد و همین باعث شد این كنسرت لغو و به تاریخ دیگری موكول شود. بنیامین بهادری نیز كنسرت آبیك قزوین خود را به دلیل خستگی و كسالت لغو و به تاریخ دیگری موكول كرد تا داستان لغو اجراهای زنده در هفته‌های گذشته به خبر اول بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شود.

«فریمن» در آستانه فعالیت مجاز

فریمن جبارزاده كه چند ماهی است زمزمه‌های مجاز شدنش به گوش می‌رسد، بعد از انتشار دو قطعه قهرمان و دیوار جدید‌ترین اثر رسمی‌اش را به نام آدم كوكی منتشر كرد. در این اثر امیرعلی بهادری به‌عنوان ترانه‌سرا، آهنگساز و شاهین شاهانی به عنوان عكاس و طراح كاور با وی همكاری كرده‌اند.

اخبار جدید و داغ موسیقی ایران

این خواننده و موزیسین این روزها در حال تهیه و تولید اولین آلبوم رسمی‌اش است كه به گفته خودش این آلبوم شامل ۱۵ قطعه است كه تا به امروز پنج، شش قطعه تكمیل شده و قطعه قهرمان یكی از آنهاست. فریمن علاوه بر خوانندگی در این آلبوم به آهنگسازی، تنظیم كنندگی، ترانه‌سرایی و نوازندگی پیانو و گیتار نیز پرداخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج