۱۸۲۹۲۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اخبار جدید و داغ موسیقی جهان

فوربس چهره مشهور هیپ‌هاپ كه ناشنواست به‌تازگی كنسرتی روی صحنه برده و این اجرا ژانری از موسیقی ارائه می‌كند كه صدها هزار ناشنوا می‌توانند به یك تجربه فرهنگی كه به‌تازگی برای آنها شناخته شده، دست یابند.

اخبار جدید و داغ موسیقی جهان
مجله زندگی ایده آل:

خواننده مشهور پاپ جهان درگذشت

او مدتي بود كه به دليل بيماري، كه نوع آن اعلام نشده، در بيمارستان بستري بود. روسوس بيشتر به خاطر ترانه‌هاي سولويي كه در دهه‌هاي ۷۰ و ۸۰ به بازار داد، شناخته مي‌شود؛ ترانه‌هايي مثل «Forever and Ever»، «Goobye My Love» و «Someday, Somewhere». او عضو گروه راك پروگراسيو «افروديتز چايلد» (Aphrodite›s Child) هم بود. وی در سال ۱۹۷۷ در ساخت نمايش تلويزيوني «جشن ابيگيل» با مايك لي همكاري كرد و ساوندتراك آن را ساخت. روسوس در سال ۱۹۴۶ در اسكندريه مصر به دنيا آمد.

اخبار جدید و داغ موسیقی جهان

پدرش يوناني و مادرش مصري و در اصل ايتاليايي‌تبار بود. او همراه پدر و مادرش در سه‌سالگي به يونان مهاجرت كرد؛ اين اتفاق بعد از بحران سوئز در اوايل دهه ۶۰ رخ داد كه طي آن پدر و مادر روسوس دارايي‌شان را از دست دادند. روسوس فعاليت در زمينه موسيقي را در ۱۷سالگي با پيوستن به گروهي به نام «The Idols» شروع كرد و حين حضور در اين گروه بود كه با ونگليس آشنا شد كه بعدها در گروه «افروديتز چايلد» با هم همكاري كردند. اين گروه سه آلبوم، از جمله «It›s Five O›Clock» توليد كرد و در اواخر دهه‌ ۶۰ در اروپا به‌خصوص در فرانسه بسيار محبوب بود.

روسوس وقتي به صورت سولو شروع به انتشار آلبوم كرد هم چهره‌اي موفق بود. او در سال ۱۹۷۳ با آلبوم «Forever And Ever» موفق شد در چندين كشور به رتبه‌ يك جدول صعود كند. روسوس
به جز موسيقي به خاطر ظاهر و مدل لباس‌هايي كه مي‌پوشيد هم معروف بود.

«جاستین بیبر» به دبی می‌آید؟

هواداران آسیایی خواننده جوان كانادایی در كمپین‌هایی همه‌گیر در شبكه‌های اجتماعی خواستار حضور «جاستین بیبر» در دوبی و برگزاری كنسرت شدند. به گزارش «یاهو موزیك»، این درخواست‌ها در حالی عنوان شده است كه فهرست شهرهایی كه این خواننده در آنها در اوایل سال 2015 به اجرای زنده خواهد پرداخت اعلام شده و در آن هیچ ردی از آسیا به چشم نمی‌خورد.

اخبار جدید و داغ موسیقی جهان

طبق اعلام مدیربرنامه‌های این خواننده در تور ۲۰۱۵ این چهره موسیقی، قطعات جدید جاستین و چند آهنگ از آلبوم «جورنالز» اجرا خواهد شد. جاستین بیبر در سال ۲۰۰۷ با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتیوب در بین كاربران آن وبگاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسكوتر براون، (كسی كه بعدا مدیربرنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد. او به‌طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ و با انتشار آلبوم چندآهنگه دنیای من شروع كرد.

در سال ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی‌اش با نام دنیای من ۲ كه ادامه آلبوم چندآهنگه قبلی‌اش با نام دنیای من بود، منتشر شد و در رتبه یک جدول بیلبورد ۲۰۰ جای گرفت. پس از انتشار آلبوم دنیای من ۲ توری جهانی را با نام تور دنیای من آغاز كرد. فیلم سه‌بعدی او نیز با نام هرگز نگو هرگز كه یك مستند كنسرتی است در اوایل سال ۲۰۱۱ اكران شد و به پرفروش‌ترین فیلم مستند، موزیكال و كنسرتی تاریخ آمریكا تبدیل شد. در اواخر سال ۲۰۱۱ دومین آلبوم استودیویی وی با نام زیر دارواش به بازار آمد كه همانند آلبوم اولش، شماره یک جدول بیلبورد ۲۰۰ شد.

بازخوانی جاودانه‌های فرانك سیناترا

باب دیلن در آلبوم تازه‌اش به نام «سایه‌هایی در شب» كه در سال ۲۰۱۵ منتشر می‌شود، ۱۰ ترانه از بهترین كارهای فرانك سیناترا را بازخوانی كرده است. «من می‌توانستم هر صدایی را از آواز او بشنوم؛ صدای كائنات، صدای مرگ، همه چیز. . . » این جمله‌ای است كه باب دیلن در توصیف خواننده محبوبش فرانك سیناترا گفته است.

اخبار جدید و داغ موسیقی جهان

باب دیلن خواننده ۷۳ ساله آمریكایی اعلام كرده است كه تازه‌ترین آلبوم خود به نام «سایه‌هایی در شب» (Shadows in the Night) را به‌طور كامل به بازخوانی ترانه‌هایی فرانك سیناترا اختصاص داده است. این آلبوم كه سی و ششمین آلبوم استودیویی باب دیلن است شامل ۱۰ آهنگ معروف سیناتراست كه در فوریه ۲۰۱۵ از طرف شركت كلمبیا ركوردز منتشر خواهد شد. این آلبوم نخستین كاری است كه بعد از سه سال از دیلن منتشر می‌شود.

آخرین آلبومی كه از او منتشر شده Tempest نام دارد كه سال ۲۰۱۲ به بازار آمده و ۱۲۵ میلیون نسخه در سراسر جهان از این آلبوم به فروش رفته است. دیلن درخصوص این آلبوم می‌گوید: مدت‌ها بود كه در فكر ساخت این آلبوم بودم اما شهامت شروع كار و انجام تنظیمات پیچیده لازم و آماده‌سازی و پالایش آنها برای یك اركستر پنج نفری را نداشتم. بچه‌های اركستر این آهنگ‌ها را خیلی ساده اجرا و ضبط كردند بدون اینكه از هدفون یا اتاقك خوانندگی یا وسایل مكانیكی استودیویی استفاده كنند. دیلن افزود: به نظر من این كار بازخوانی آهنگ‌های سیناترا نیست.

كنسرت یك ناشنوای مطلق!

اخبار جدید و داغ موسیقی جهان

«شان فوربس» ۹ ماه پیش شنوایی خود را از دست داد اما به شكل عجیبی به فعالیت در عرصه موسیقی ادامه داد. شان فوربس، خواننده سبك هیپ‌هاپ كه آوریل گذشته جایزه هنرمند سال را از جشنواره دیترویت موزیك اواردز دریافت كرد به دلیل بیماری مننژیت نخاعی حدود ۹ ماه پیش شنوایی خود را از دست داد. واشنگتن‌پست نوشت فوربس چهره مشهور هیپ‌هاپ كه ناشنواست به‌تازگی كنسرتی روی صحنه برده و این اجرا ژانری از موسیقی ارائه می‌كند كه صدها هزار ناشنوا می‌توانند به یك تجربه فرهنگی كه به‌تازگی برای آنها شناخته شده، دست یابند.

یانی: خیلی مشتاق هستم ایران را ببینم

اخبار جدید و داغ موسیقی جهان

خبر حضور «یانی در ایران» و احتمال برگزاری كنسرتش ذكر شده و از گمانه‌زنی‌های مختلف برای محقق شدن این رویا در كشور پرده‌برداری شده است. در آخرین روزهایی كه مجله آماده ارسال برای چاپخانه می‌شد، «یانی» در یك گفت‌وگوی اختصاصی با یك روزنامه داخلی (شرق) ضمن تایید خبر حضورش در ایران صحبت‌های جالبی را هم بر زبان آورده كه در ادامه، بخش‌هایی از این صحبت‌ها را می‌خوانید: «آشنایی نزدیك با ایران همزمان با بزرگ‌شدنم در یونان همراه بود. فرهنگ و تاریخ این كشور همواره بخشی از آموزش درسی و در نتیجه بخشی از زندگی ما بوده است. من هرگز نتوانستم به ایران بیایم و خیلی امیدوارم به‌زودی بتوانم این كشور را ببینم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      کانال تلگرام ندارین ؟؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج