۱۸۲۹۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مظلومی درباره کرار درست تصمیم گرفت

مربي سابق استقلال اعتقاد دارد که در بعد اخلاقي اظهارات و رفتارهاي جاسم کرار صحيح نبوده و باشگاه استقلال بايد قبل از فدراسيون با او برخورد کند.

خبرگزاری ایسنا: بهتاش فریبا درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به ماجرای رخ داده برای جاسم کرار و سیر اتفاقات روزهای گذشته چیست، بیان کرد: من خیلی دلم نمی‌خواهد وارد این موضوع شوم و دوست ندارم با کسی رودر رو شوم. من همیشه تلاش کرده‌ام در صحبت‌هایم به کسی توهین نکنم و الان هم دوست ندارم برای استقلالی که در کورس قهرمانی است، حاشیه بسازم. با این‌حال اعتقاد دارم این صحبت کرار که فارسی را به درستی نمی‌داند صحیح نیست چراکه او ۵ سال است در ایران حضور دارد.

او افزود: من با کرار کار کرده‌ام و همه می‌دانیم که او یک بازیکن عصبی است. او در گذشته و زمانی که من عضو کادرفنی استقلال بودم هم با جباری دچار مشکل شد و آن زمان مظلومی تصمیم درستی گرفت و او را اخراج کرد. با این‌همه اعتقاد دارم ماجرای فعلی کرار دو بعد دارد. یک بعد بحث فنی است. ما می‌دانیم که او امسال برای استقلال عالی بازی کرده و اگر نباشد استقلال دچار مشکل می‌شود. درست است که بدون او هم استقلال بعضی بازی‌ها را برده اما حضور او کمک زیادی به استقلال می‌کند و در این میان بحثی باقی نمی‌ماند.

عضو سابق کادرفنی استقلال اضافه کرد: بعد دوم درباره کرار، بحث اخلاقی است. در نظر بگیرید که یک نفر از خارج بیاید و پولی خوبی از ما بگیرد و در نهایت سیستم ما را زیر سوال ببرد، باید واکنش ما چه باشد؟ به نظرم باشگاه استقلال باید قبل از فدراسیون با او برخورد کند و اگر هم واقعا کرار معنی حرفی که زده را نمی‌دانسته، باید بیاید و عذرخواهی کند که ظاهرا این کار را هم کرده است. بی شک حضور او به استقلال برای قهرمانی کمک می‌کند و باشگاه باید در قبال او تصمیمی در عین قاطع بودن، سودمند اتخاذ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج