۱۸۲۹۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تنبیه انضباطی یوفا در انتظار بایرلورکوزن

اتحادیه فوتبال اروپا به زودی تصمیم انضباطی خود در خصوص بایرلورکوزن آلمان به خاطر رفتار ناشایست تماشاگرانش در بازی مقابل اتلتیکومادرید را اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: در جریان پیروزی یک بر صفر چهارشنبه شب بایرلورکوزن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هواداران لورکوزن بنری توهین‌آمیز را در ورزشگاه بای‌ آره‌نا در مواجهه با هواداران متعصب روخی‌بلانکو به نمایش در آوردند که همین موضوع ممکن است محرومیت‌هایی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای نماینده آلمان به دنبال داشته باشد.

اتحادیه فوتبال اروپا با اشاره به اینکه هواداران آلمانی با نمایش این بنر بند ۱۶ آیین‌نامه انضباطی یوفا را نقض کرده‌اند، اعلام کرد: اتحادیه‌های عضو و باشگاه‌ها در مورد چنین رفتارهای نامناسب هواداران‌شان مسئول هستند و امکان دارد در صورت ثابت شدن هر گونه سهل‌انگاری از سوی آنها در معرض اقدامات انضباطی یوفا قرار بگیرند. بر اساس قوانین یوفا استفاده از هرگونه اشارات، واژه‌ها، اشیاء و هر وسیله دیگری برای انتقال پیامی که ماهیت سیاسی، ایدئولوژیک، مذهبی، توهین‌آمیز و یا تحریک‌آمیز داشته باشد، ممنوع است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، احتمال اینکه اتحادیه فوتبال اروپا به هواداران بایرلورکوزن اجازه ندهد در دیدار بعدی این تیم در پیکارهای اروپایی در بخشی از ورزشگاه بای آره‌نا مستقر شوند،‌ بسیار زیاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج