جاباما
۱۸۳۰۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طعنه سرخیو راموس به تیم ملی آلمان

سرخیو راموس با طعنه به موفقیت های تیم ملی آلمان واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: اسپانیا با قهرمانی در یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۰ توانست قدرت خودش را در قاره اروپا و جهان نشان دهد ولی عملکرد ضعیف این تیم در جام جهانی برزیل باعث نگرانی هواداران فوتبال در این کشور شده است. اسپانیا اولین دیدار خود را در انتخابی یورو ۲۰۱۶ با پیروزی پر گل برابر مقدونیه پشت سر گذاشت تا گام نخست را برای حضور در فرانسه محکم بردارد.

سرخیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا درباره شانس این تیم در یورو ۲۰۱۶ گفت: باید صبور باشیم؛ چرا که بازیکنان جدید زیادی به تیم ملی اسپانیا دعوت شدند. خوشبختانه اولین گام خودمان را در انتخابی یورو ۲۰۱۶ محکم برداشتیم. اکنون زمانی است که باید بیش از قبل متحد باشیم. در طول سال‌های اخیر تیم خوبی بودیم و توانستیم به افتخارات زیادی دست یابیم. اکنون وقت ارزیابی تیم ما نیست. قطعا آینده روشنی داریم. این ترکیب اسپانیا می‌تواند در سال‌های آینده باز هم موفق باشد. جام جهانی درس های زیادی برای ما داشت و اشتباهاتمان را به ما نشان داد. در گذشته موفق شدیم قهرمانی‌های زیادی کسب کنیم اما در فوتبال نباید با گذشته زندگی کرد. باید نگاهمان به آینده باشد. تیم ما شرایط خوبی دارد و قطعا مدعی قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ هستیم.

راموس با طعنه به تیم ملی آلمان گفت: در حال حاضر آنها قهرمان جهان هستند ولی بگذارید ببینیم آنها می توانند مثل ما ۸ سال بر فوتبال جهان سلطه داشته باشند یا خیر.

مدافع متعصب ماتادورها درباره شرایط تیم باشگاهی اش نیز گفت: در سال ۲۰۱۵ از فرم خوبمان فاصله گرفته بودیم و حالا به تدریج به روند مثبتمان نزدیک می شویم. بسیار مهم است که تا انتهای فصل، روند بردهایمان را حفظ کنیم. فصلی طولانی در پیش است و نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. وقتی رئال در دو دیدار شکست می خورد، همه از بحران صحبت می کنند. ما باید ‏آرامش مان را حفظ کنیم و به راهمان ادامه بدهیم. ما باید روی آنچه می توانیم انجام بدهیم، تمرکز کنیم. ما ‏فصل گذشته نتایج بسیار خوبی گرفتیم و اکنون هم می خواهیم به راهمان ادامه بدهیم و به اهداف مان ‏برسیم. هنوز بازی های زیادی از این فصل باقی مانده است.

راموس در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قراردادش گفت: هیچ عجله ای ندارم. نه من و نه باشگاه در این مورد صحبتی نکرده ایم. همه می دانند که نمی توانم پیراهن تیمی غیر رئال را به تن کنم و دوست دارم سال ها در این تیم بازی کنم. هنوز دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج