۱۸۳۰۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«شب امید» به یاد ماث

به مناسبت سالگرد تولد مهدی اخوان ثالث، شاعر برجسته معاصر، مراسم بزرگداشتی با نام «شب امید» در تاریخ ۱۴ اسفند در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برپا می‌شود.

ایسنا: به مناسبت سالگرد تولد مهدی اخوان ثالث، شاعر برجسته معاصر، مراسم بزرگداشتی با نام «شب امید» در تاریخ ۱۴ اسفند در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برپا می‌شود.

این مراسم که با همت اعضای گروه موسیقی ایرانی «رخشان» و حمایت گروه ادبیات خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود، شامل برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری است، سخنرانی استادان دانشگاه، یاران اخوان و هنرمندان موسیقی و سینما درباره اخوان و تأثیر او بر ادبیات و شعر معاصر از برنامه‌های این مراسم اعلام شده است. همچنین شعرخوانی شاعران نیمایی و خواندن شعرهای تقدیمی به اخوان از برنامه‌های شعرخوانی «شب امید» است.

در پایان مراسم گروه موسیقی ایرانی «رخشان» به سرپرستی و آهنگسازی علیرضا اصغری و خوانندگی اسماعیل الله‌دادیان به اجرای قطعات و تصنیف‌هایی با شعرهای اخوان ثالث خواهند پرداخت که برای اولین بار اجرا و شنیده می‌شوند. نوازندگان گروه رخشان جمعی از شاگردان استاد مرحوم محمدرضا لطفی و از فارغ‌التحصیلان هنرستان عالی موسیقی هستند که فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کرده‌اند.

این اجرا که به مهدی اخوان ثالث تقدیم شده است، شامل تصنیف‌هایی بر روی شعرهای باغ من، خزانی و پیغام است، که در آواز بیات ترک ساخته و تنظیم شده‌اند.

سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی در مجموعه ورشو، واقع در خیابان شهید نجات‌اللهی، تقاطع خیابان ورشو در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ از ساعت ۱۶ میزبان علاقه‌مندان به مهدی اخوان ثالث، ادبیات و موسیقی است و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج