۱۸۳۳۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشارزاده: رسانه ها اجازه آرامش نمی‌دهند

بهرام افشارزاده مدير عامل استقلال معتقد است هر زمان که اين تيم مي خواهد به خودش رنگ آرامش ببيند برنامه ۹۰ و آقاي فردوسي پور اجازه نمي دهند.

ورزش سه: بهرام افشارزاده مدير عامل استقلال گفت: کرار بلد نیست فارسی صحبت کند. یعنی جای فعل و فاعل را عوض می کند. برای همین هم چنین مشکلاتی برای او به وجود آمده است.

او ادامه داد: امروز یک روزنامه نوشته که استقلال برای پرداخت بدهی ۳۸۰ هزار دلاری توزی تنها تا امروز فرصت دارد. اصلا بعضی از رسانه ها تا استقلال می خواهد رنگ آرامش را ببیند، مشکل جدیدی درست می کنند! این مطلب بیخود عنوان شده است. اصلا چنین چیزی نیست. همین الان مدیر برنامه های این بازیکن در باشگاه استقلال است. من به عنوان مدیر عامل این خبر را تکذیب می کنم. هر زمان که ما آرامش می گیریم این برنامه ۹۰ و آقای فردوسی پور و شفیع و یا روزنامه ها یک مشکل جدید درست می کنند.

وی افزود: یا مثلال هر روز تماس می گیرند که داستان کرار چه شد؟ اصلال کرار داستانی ندارد! او فقط بلد نیست فارسی صحبت کند و به همین دلیل هم جای فعل و فاعل را اشتباه می کند. یعنی گفته بوده من را مسخره می کنند نه اینکه بگوید فدراسیون مسخره است. بعد هم که عذرخواهی کرد. من هم سوء تفاهم پیش آمده را تلفنی با آقای کفاشیان مطرح کردم و این مشکل ختم به خیر شد.

افشارزاده در مورد بحث واگذاری استقلال به بخش خصوصی هم گفت: تا الان که هیچ خریداری به ما مراجعه نکرده است. امیدوارم که تا ۱۹ اسفند یک آدم یا بهتر است بگویم فرشته ای پیدا شود که بتواند این مشکل را حل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج