۱۸۳۳۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: تاتنهام سال ۲۰۰۷ خواهان من بود

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي عنوان کرد که سال ۲۰۰۷، پيشنهاد تاتنهام براي هدايت اين تيم را رد کرده است.

ورزش سه: امروز در فینال جام اتحادیه انگلیس، دو تیم چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مورینیو سال ۲۰۰۷ استمفوردبریج را به دلیل اختلافات با رومن ابراموویچ، رئیس باشگاه ترک کرد و به اینترمیلان پیوست. بندی در قرارداد او وجود داشت که مانع حضور دوباره ی او به مدت دو سال در تیم‌های انگلیسی می‌شد. حال مورینیو مدعی شد که پس از جدایی از چلسی، تاتنهام خواهان جذب او بوده است.

او گفت:" من نمی‌توانستم به تاتنهام بروم. دو سال در انگلیس نمی‌توانستم مربی گری کنم. در غیر این صورت هم من عاشق هواداران چلسی هستم و این کار را نمی‌کردم."

سرمربی پرتغالی سپس عنوان کرد که دوست دارد دوران مربی گری اش را در چلسی به پایان برساند ولی اگر از این تیم جدا شد، در انگلیس باقی خواهد ماند.

او گفت:" نمی‌خواهم از این تیم جدا شوم. تا وقتی که آقای آبراموویچ به من بگوید " ژوزه، دیگر کافیست"، در این تیم خواهم ماند. اگر او چنین چیزی را به من بگوید، به خانه ام در لندن خواهم رفت و منتظر یک تیم انگلیسی دیگر خواهم ماند. وقتی دفعه ی اول از باشگاه جدا شدم، کشورهای زیادی پیش رویم بود که بتوانم به آنها بروم. در حال حاضر، وقتی از این تیم جدا شوم، ۱۹ تیم دیگر در لیگ برتر و ۲۲ تیم در چمپیونشیپ حضور دارند، بنابراین دست من باز خواهد بود. ولی تکرار می‌کنم که من در دستان آقای آبراموویچ هستم. تا وقتی او من را بخواهد، در این تیم خواهم ماند و این چیزیست که خودم می‌خواهم. من به دنبال جدایی از تیم نیستم،. دوست دارم که تا پایان دوران مربی گری ام در چلسی بمانم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج