۱۸۳۳۹۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

بازگرداندن کیف میلیاردی توسط یک سرباز

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی گفت: سرباز وظیفه شناس در اقدامی خداپسندانه کیف پولی را حامل مبلغ یکصد میلیون ریال طلا و یک میلیارد ریال وجه را پیدا و به صاحبش بازگرداند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی گفت: سرباز وظیفه شناس در اقدامی خداپسندانه کیف پولی را حامل مبلغ یکصد میلیون ریال طلا و یک میلیارد ریال وجه را پیدا و به صاحبش بازگرداند.

سرهنگ صادق نامور در این رابطه اظهار کرد: سرباز وظیفه صادقی کیفی را در بیرون از محوطه سازمانی و روی کاپوت خودرویی شخصی پیدا کرده و برای تعیین تکلیف به اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس تحویل می‌دهد.

وی افزود: پس از بررسی محتویات کیف، صاحب آن شناسایی و با نامبرده تماس گرفته شده که صاحب کیف به اداره نظارت بر اماکن عمومی مراجعه و اظهار کرد برای انجام کار اداری به اداره نظارت بر اماکن عمومی مراجعه کرده که پس از اتمام کار و خروج از اداره متوجه می‌شود کیف وی در داخل خودرو نیست.

نامور ادامه داد: کیف پیدا شده حاوی مبلغ یکصد میلیون ریال طلا، سکه و یک میلیارد ریال وجه در عابر بانک‌ها، یک سند منزل، کارت ملی،کارت پایان خدمت و شناسنامه بوده که در نهایت صحیح و سالم به صاحبش تحویل داده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسفند

      معاف از خدمتش کنید به عنوان شهروند نمونه

    • یک فوق لیسانس مهندسی برق بیکار دارای سه مقاله و یک قطعه ساخت و مدرک از دانشگاه روزانه دولتی در تهران

      ای سرباز ساده و دل پاک، وقتی خدمتت تموم شه و ببینی هیچ کاری توی این مملکت برات نیست فقط چون پارتی نداری، وقتی طعم کرایه خونه و بدبختی رو چشیدی ، وقتی در به در دنبال کار گشتی و پیدا نکردی ، اون وقته که از این کار خوبت تا ابد پشیمون میشی و حسرت میخوری که چرا تنها شانستو برای شروع یه زندگی معمولی از دست دادی!
      پشیمون میشی چرا خوب بودی، پشیمون میشی چرا یه کار خداپسندانه انجام دادی!!!! ، پشیمون میشی چرا یه قطره از پولِ یه آدم خیلی خیلی پولدارو بهش پس دادی ( هر چند ممکنه اون شخص واقعا خیلی پولدار نباشه)
      و این حسرت همیشه باهات می مونه و زجرت میده ...

    • دوستداران سرباز

      سلام واقعا که متاسفم برات اقای فوق لیسانس برررررررق ، همینه که کسی بهت کار نمیده، نشون دادی که لیاقتت همین اندازه است که بیکار باشی. زنده باد سرباز وطن . با این کار خوبت نشون دادی که شیر حلال و لقمه ی پاک از مادر و پدرت خورده ای.زنده باد سرباز وطن. خیلی باحالی.

    • بدون نام

      حداقل یکی دو میلیون ازش میگرفتی

    • بدون نام

      همین که یکی از بهترین رشته ها(برق)اونهم فوق لیسانسش رو داری و نتونستی کار پیدا کنی مشخصه که حقته و خداوند به این مملکت رحم کرده.با این فجایعی که بعضی از شاغلین(شامل اختلاس کم کاری بی انضباطی اداری عدم حس مسئولیت...)انجام میدن خدا رو شکر که شما یکی با این طرز تفکرت بهشون اضافه نشدی که جمعشون رو کامل کنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج