۱۸۳۴۱۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جزییات اختلاس میلیاردی در کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: یکی از کارمندان کمیته امداد امام شهرستان تویسرکان در چند سال گذشته از محل تسهیلات خود اشتغالی مددجویان این نهاد ۱۲ میلیارد ریال اختلاس کرده است.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: یکی از کارمندان کمیته امداد امام شهرستان تویسرکان در چند سال گذشته از محل تسهیلات خود اشتغالی مددجویان این نهاد ۱۲ میلیارد ریال اختلاس کرده است.

علیرضا ابراهیمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر افزود: یکی از کارمندان کمیته امداد تویسرکان بخشی از وام های اشتغال و خودکفایی مددجویان را با ساز و کارهایی به حساب خودش واریز کرده است.

وی اضافه کرد: این کارمند خاطی با مهارت زیاد و با همدستی سه نفر دیگر، پرونده های اشتغال را از چرخه نظارت بازرسان خارج کرده است.

وی با بیان اینکه این کارمند از سال ۸۷ اقدام به این تخلفات کرده است ادامه داد: یکی از همدستان وی چند ماه گذشته به دلیل عذاب وجدان از این تخلف به بازرسان کمیته امداد مراجعه و این تخلف را اطلاع رسانی کرده است.

ابراهیمی افزود: پس از اطلاع این اختلاس و تماس با حراست بانک ملی مشخص شد که تسهیلات زیادی به حساب این فرد متخلف واریز شده است.

وی گفت: با پیگیری دستگاه قضایی این فرد اکنون در زندان بسر می برد و سه همدست وی به قرار وثیقه آزاد شدند که پرونده آنها به هیات تخلفات مرکزی ارسال شده است.

وی اظهار کرد: حکم این فرد متخلف انفصال دائم از خدمت است و دو همدستش اخراج شدند و فردی که این تخلف را نیز اطلاع رسانی کرده بود بازخرید شده است.

ابراهیمی گفت: سه نفر همدست این متخف مبالغی را که گرفته بودند بازگرداندند و یک مرغداری و زمینی در ملایر که به نام متهم اصلی بوده توقیف شده و پرونده وی قرار است در خرداد ماه رسیدگی شود.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ۴۶ هزار و ۲۱۰ خانوار را زیر پوشش قرار داده است و از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۱۶۸ مورد تسهیلات خوداشتغالی از منابع کمیته امداد و دو هزار و ۸۵۳ مورد تسهیلات خود اشتغالی از محل منابع بانکی به مددجویان اعطا کرده است.

همچنین در این مدت ۱۰۵ هزار و ۷۴۴ مورد نظارت از طرح ها خوداشتغالی مددجویان صورت گرفته است.

شهرستان تویسرکان با ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری همدان واقع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nazi

      کجا اختلاس نشده؟! اونو بمن بگید !

    • بدون نام

      این رقما دیگه گفتن نداره

    • بدون نام

      گل بود به سبزه نیز اراسته شد

    • سعید

      یعنی اگه اون همدستش عذاب وجدان نمیگرفت و خبر نمیداد تا ابد هم نمیفهمیدن. حالا شما خودتان متوجه نیشید که چه اختلاس هایی تو این مملکت میشه که هیشکی اصلن ازش خبردار نمیشه!!!

    • ترسو

      عجب مملكت گل و بلبلي !!! اينهمه دزد و حروم خور يهوئي از كجا پيدا شدن ؟! نكنه وارداتين ؟! معلومه كه دست استكبار جهاني و صهيونيزم بين الملل !!! در كاره !

      پاسخ ها

      • مردم

        این کاریک کارمندساده درکمیته امدادبوده. پس این کارروبقیه هم میتونستن انجام بدن . واریزکمکهای میلیاردی مردم به کمیته امداد؛ مردم بایدبفهمن کمکهاشون چه بلایی سرش میاد!!!!!!!

    • سلام

      منابع این خبر صحت نداره

    • بدون نام

      ای بابا آدم حالش بد میشه!چه کسی مسبب اصلیه وچرا اون عذاب وجدان نمیگیره؟!تو ادارات ونهادها اصلا با متخلفین برخورد نمیشه تا عبرتی برای دیگران باشه!خدا باید به داد مردم مظلوم برسه وظالم را رسوا کنه!

    • کاوشگر فضایی

      خدایا فقط تو عادلی ، خودت عدالتت را به اجرا بگذار ... همین ...

    • یولا

      کمیته امداد هم؟؟؟پس دیگه پول صدقه ندید...

    • بی نام

      بابا بیخود اونا رو اذیت نکنن - دیگه این رقم ها از نظر اختلاس و رشوه و رانت و... تو کشور پول خورد شده تازه میبینید دچار عذاب وجدان هم شده اند

    • بدون نام

      انقد داره به مردم فشار میاد،و هر روز داره بیشتر میشه
      دیگه تعهد هم کم شده
      خیلیا خیلیای دیگه هم اگه امکانشو داشته باشن این کارو میکنن!!!
      این چن تای که رو شده از هزاران اختلاسه
      حالا کووووووووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج