جاباما
۱۸۳۴۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازیکنان پرسپولیس چقدر پول گرفتند؟

پرسپوليسي‌ها روز گذشته مبلغي به عنوان حقوق هفتگي‌ خود از باشگاه دريافت کردند که عدم توازن در دريافتي‌ها باعث ايجاد اختلافاتي در اين مساله شده است.

ورزش سه: بازیکنان پرسپولیس بعد از دریافت حقوق هفتگی خود و مقایسه آن با سایر هم‌تیمی‌های خود اعتراض‌شان را به مسوولان و کادرفنی اعلام کردند. حمید درخشان هم برای دور کردن حاشیه از تیمش پیش از دیدار برابر بنیادکار به آنها قول داد در گفتگو با مسوولان تیم این مساله را برطرف خواهد کرد.

در ادامه بد نیست به برخی دریافتی‌ها توسط بازیکنان پرسپولیس و مقایسه آن با یکدیگر توجه کنید. در این دریافتی‌ها محسن بنگر با ۱۳ میلیون تومان نسبت به تمام بازیکنان تیمش بیشترین دریافتی را داشته است و بعد از او محمد نوری به عنوان کاپیتان این تیم قرار دارد.

علیرضا نورمحمدی هم با ۹ میلیون تومان بیشترین دریافتی را نسبت به سایر بازیکنان داشته و حمید علی عسگری که در دو ماه گذشته مبلغی از باشگاه دریافت نکرده بود ۶ میلیون گرفته است. امید عالیشاه و هادی نوروزی که زننده گل دوم تیمش برابر لخویا بود نیز ۶ میلیون روز گذشته از مسوولان دریافت کردند.

به نظر می‌رسد کمترین دریافتی را در بین بازیکنان پرسپولیس را دو بازیکن جوان این تیم که در برابر لخویا هم عملکرد فوق‌العاده داشتند، گرفته باشند. احمد نوراللهی با یک میلیون و مهدی طارمی نیز دو میلیون از باشگاه دریافت کردند.

سرخ‌پوشان امشب ساعت ۲۲ تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کنند تا خود را مهیای دیدار برابر بنیادکار کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج