۱۸۳۵۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله تند حاج رضایی به کرار

کارشناس فوتبال ایران گفت: کرار به فوتبال ما توهین کرده و باید از کشور اخراج شود.

وب سایت نود: امیرحاج رضایی کارشناس فوتبال ایران امشب با حضور در بحث کارشناسی برنامه زاویه درخصوص بررسی لیگ قهرمانان آسیا و حضور مربیان و بازیکنان خارجی در فوتبال ایران گفت: به نظر من فوتبال مرز ندارد و درست نیست بین مربی ایرانی و خارجی دسته بندی کنیم.

وی ادامه داد: من به مربی خوب و مربی بد اعتقاد دارم و اگر مربی خوب است باید بتواند کارش را بکند. از نمونه های آن هم می توان به آقای اسکوچیچ مربی تیم فوتبال فولاد اشاره کرد.

حاج رضایی در ادامه افزود: اما در برابر این شخص فردی مثل تونی اولویرا را باشگاه تراکتورسازی بارها به فوتبال ایران می آورد که هیچ چیز به فوتبال ما اضافه نمی کند. رفتارهای این فرد را من تا به حال هیچ جای دیگر ندیده ام، اینکه یک مربی روی پیست دو و میدانی بخوابد چه معنی دارد. یا مربی دیگری مثل مانوئل ژوزه به فوتبال ما چه چیزی داد؟

وی گفت: ساختار فوتبال ما ایراد دارد و همین امر تبعات بعدی را به دنبال دارد. شما نگاه کنید کرار جاسم به مدیریت فوتبال ما توهین کرده و گفته فدراسیون شما مسخره است و این مسخره ها برای من محرومیت بریدند. چه واکنشی درقبال این بازیکن نشان داده شده است؟ من منتقد فدراسیون فوتبال هستم اما وقتی به فدراسیون فوتبال ما با این کلمات توهین می شود برای من برخورنده است.

کارشناس فوتبال کشور تاکید کرد: چطور به این مساله واکنش نشان داده نمی شود؟ چگونه باشگاهی که این بازیکن در آن بازی می کند روی این مساله ماله می کشد و آن را صاف می کند؟ باشگاه می گوید مسخره در لغت عربی معنی ندارد در جواب یکی از روزنامه ها نوشته بود اگر ما به شما بگوییم «المسخره» معنی و مفهومی ندارد؟

حاج رضایی در ادامه با انتقاد از باشگاه استقلال گفت: شما با یک بازیکن خاطی که از ما پول بالایی می گیرد نمی توانید مقابله کنید. این چگونه مدیریتی است که حتی به فوتبال ایران توهین می شود و شما نشستید و نگاه می کنید. چرا نگاه می کنید، چه چیزی در این میان است که نگاه را ترجیح می دهید، چرا حقیقت را در پیشگاه مصلحت ذبح می کنید، کدام مصلحت به شما می گوید توهین را بپذیرید و در مقابل بازیکنی که از سوی تیم ملی اش کنار گذاشته شده هیچ نگویید.

وی در ادامه گفت: همه ما می دانیم کرار از جهت فنی بازیکن قابلی است اما وقتی در تبریز توی گوش داور می زند چرا مقابله نمی کنیم و این رفتار به دفعات تکرار می شود. می دانم که از فردا من مورد هجمه قرار می گیرم و خیلی اتفاقات می افتد اما هیچ اشکالی ندارد، تهمت و فحاشی به آدمی مثل من کمترین غرامتی است که باید برای گفتن حقیقت پرداخت شود، من کشورم و فوتبال کشورم را بیشتر از افراد دوست دارم، بنابراین می گویم آقای کرار باید برای همیشه از فوتبال ایران اخراج شود و هرگز به ایران بازنگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی خسروی روستای چاله سیاه شاهین شهر

      اگرژنرال امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال نبود این آقا این صحبت هارو نمی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج