۱۸۳۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش وزارت ورزش به طرح انحلال سرخابی‌ها

«وزارت ورزش کاملا با انحلال پرسپولیس و استقلال مخالف است » این جمله را امیررضا خادم به عصر ایران می گوید .آن هم در جواب صحبت هایی که از سوی سازمان خصوصی سازی منتشر شده است.

عصر ایران: «وزارت ورزش کاملا با انحلال پرسپولیس و استقلال مخالف است » این جمله را امیررضا خادم به عصر ایران می گوید .آن هم در جواب صحبت هایی که از سوی سازمان خصوصی سازی منتشر شده است. عبدالله اشرف پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال در صورت به نتیجه نرسیدن مزایده منحل خواهند شد.

او در توضیح مراحل بعدی واگذاری گفته بود:«اگر در این مرحله هم استقلال و پرسپولیس فروش نروند طبق مصوبه هیات واگذاری بر اساس روال گذشته خود این دو باشگاه تا اول مرداد اداره خواهند شد.بنابراین اگر تا اول مرداد ماه خریداری پیدا نشود استقلال و پرسپولیس موجود که صددرصد سهام آنها متعلق به دولت است منحل اعلام خواهند شد.»

امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش در گفت و گو باعصر ایران مخالفت وزارت ورزش با چنین تصمیمی را اعلام می کند:« وزارت ورزش کاملا با انحلال پرسپولیس و استقلال مخالف است کلا طرفداران و علاقه مندان به دوتیم چنین اجازه ای به ما نمی دهند. به هرحال ما به نوعی نماینده مردم هستیم و بایدخواست عمومی برای ساماندهی باشگاه هارا توسط هر آنچه از دستمان برمی آیدانجام دهیم »

نماینده وزیر ورزش در واگذاری پرسپولیس و استقلال می گوید که وزارت ورزش حتما دولت را هم در این زمینه توجیه خواهد کرد که اگر خریداری هم پیدا نشد باشگاه هابامشکل مواجه نشوند:« ما با همه مشکلات ، بدهی ها و معضلاتی که وجود دارد تلاش می کنیم واگذاری انجام بشود اما به هیچ وجه به دنبال شرایطی نیستیم که به انحلال دوباشگاه منجر شود وحتما در این زمینه دولت را هم توجیه می کنیم حتی اگر یک مشتری هم برای باشگاه ها پیدا نشود. »

خادم در جواب به این سوال که :« آیا در روند واگذاری پرسپولیس و استقلال خللی وارد شده یا خواهد شد؟» می گوید:« هیچ چیزی تغییر نکرده و دولت خود را مکلف می داند که پرسپولیس و استقلال را واگذار کند»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج