۱۸۳۶۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بی‌نظمی در هیات مدیره استقلال

پس از اختلاف نظر باشگاه استقلال با اسپانسر ، جلسات هیات مدیره این باشگاه که سه نماینده اسپانسر را به خود می بیند دچار بی نظمی شده است.

خبرگزاری مهر: به جز موارد خاص تقریبا از ابتدای فصل تاکنون تمام جلسه های هیات مدیره حتی بدون حضور افشارزاده ای که در مقطعی به مسافرت رفته بود به موقع برگزار شد تا برخلاف پرسپولیس این جلسات در استقلال نشان دهنده نظم باشد و نماد آرامش بیشتر اما دو سه هفته ای هست که آن نظم جای خود را به بی نظمی داده است. دلیل این موضوع را باید در مشکلاتی جستجو کرد که باشگاه استقلال با اسپانسر خودش دارد.

اسپانسر پول نمی دهد و حتی قرارداد آنها با اسپانسر تا آستانه لغو هم پیش رفت و چند روز قبل مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید کرد که پیگیر مطالبات استقلال از مراجع قضایی هم خواهد بود.

این اختلاف به وجود آمده که سخن از شکایت و مراجع قضایی هم به وجود آورده در جلسات هفتگی هیات مدیره استقلال اخلال ایجاد کرده و نظم آن را به هم ریخته است و ظاهرا دلیل این بی نظمی این است که سه تن از اعضای هیات مدیره استقلال نماینده اسپانسر هستند و اختلافات اخیر و بحث شکایت اختلافات را بیشتر کرده و البته عملا وقتی اسپانسر هزینه ها را تقبل نمی کند، فایده ای ندارد که جلسه ای با حضور سه نماینده اسپانسر هم تشکیل شود.

باید دید نهایتا کار استقلال با اسپانسر به کجا می رسد و آیا نظم و پول و اسپانسر به باشگاه استقلال و جلسات هیات مدیره بازمی گردد یا اینکه این بی نظمی همچنان ادامه خواهد داشت؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج