۱۸۳۶۴۰
۴ نظر
۵۰۲۹
۴ نظر
۵۰۲۹
پ

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

كمپانی پرآوزه GUCCI در طراحی‌های جدیدش سراغ ایده‌ای نه‌چندان تازه اما با ارائه‌ای كاملا متفاوت رفته است. گوچی در طراحی‌هایش همچنان به استفاده از پارچه‌های گل‌‌دار كه از تابستان پارسال روی كار آمدند.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو
مجله زندگی ایده آل:

GUCCI

گلدار؛ این‌بار برای آقایان

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

كمپانی پرآوزه GUCCI در طراحی‌های جدیدش سراغ ایده‌ای نه‌چندان تازه اما با ارائه‌ای كاملا متفاوت رفته است. گوچی در طراحی‌هایش همچنان به استفاده از پارچه‌های گل‌‌دار كه از تابستان پارسال روی كار آمدند وفادار مانده اما این‌بار این پارچه‌ها را البته با طراحی پارچه‌ای كاملا مختص به خودش علاوه بر لباس بانوان در طراحی لباس و حتی كیف و چمدان‌ آقایان هم به كار گرفته است. شلوارها و بلوزهای گل‌دار مردانه برند ایتالیایی گوچی هرچند با سلیقه ما ایرانی‌های چندان جور در نمی‌آیند اما از قرار طرفداران زیادی در سراسر دنیا برای خودشان جور كرده‌اند!

Gucci guilty

تكرار دوست داشتنی

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

مژده به كسانی كه رایحه «گوچی گیلتی» را دوست داشتند و از دوباره داشتن این عطر تلخ و خاص خوشحال می‌شوند. شركت گوچی بار دیگر این عطر را تولید كرده است. این بار شیشه‌های گوچی گیلتی، نگین نشان شده‌اند تا تفاوتی با نمونه قبلی داشته باشند. نسخه زنانه و مردانه این عطر محبوب و پرفروش گوچی هر دو تولید شده و البته به صورت محدود در بازار عرضه می‌شود.

DermEden

این كرم هوشمند است

لابراتوار فرانسوی DermEden‌ در تولیدات تازه‌اش یك كرم روز همه‌فن حریف پیش‌كش طرفدارانش كرده است. D-DAY PROTOCOLE نه‌تنها یك كرم روز تمام‌عیار بلكه یك ضد آفتاب مفید با ۵۰+spf هم هست، اما این تازه ابتدای ماجراست؛ این كرم حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین‌ D، اسید‌ دیوییك، تینوسب و اسید هیالورونیك هم هست نتیجه اینكه خاصیت ضدلك و قوام‌دهندگی پوست را هم در خودش دارد.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

اما ویژگی اصلی این كرم كه آن را از نمونه‌های مشابه متفاوت می‌كند هوشمندی این كرم است. این كرم دارای رنگ‌دانه‌های هوشمندی است كه قادرند خودشان را با رنگ پوست شما هماهنگ كنند!

Zarir

تكنولوژی در برند ایرانی

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

زریر، طراح ایرانی كه پوشاك زنانه طراحی و تولید می‌كند یكی از اولین برندهایی است كه وارد دنیای تكنولوژی شده است. اپلیكیشن زریر تولید شده و علاقه‌مندان به این برند با دریافت این اپلیكیشن می‌توانند در جریان آخرین اخبار و جدیدترین محصولات زریر قرار بگیرند. این اپلیكیشن در بازار موجود و روی گوشی‌هایی كه سیستم عامل اندروید دارند، قابل استفاده است.

MassimoDutti

تركیب هیجان‌انگیز

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

برند اسپانیایی MassimoDutti در كنار تلاشش برای حضوری تاثیرگذار در صنعت مد به پیروی از همه برندهای به‌نام دنیا در طراحی زیورآلات هم دستی دارد. این برند در طراحی زیورآلات تازه‌اش سراغ زنجیرهای آشنای شنل رفته ‌است.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

MassimoDutti از این زنجیرها برای طراحی گردنبندهای طوقی استفاده كرده است. البته تمام تلاشش را هم به خرج داده تا نوآوری خاص خودش را هم داشته باشد، نتیجه اینكه در این طراحی‌ها همان زنجیرهای آشنا را گاهی در كنار رشته‌های سنگی می‌بینیم و گاهی کنار رشته‌های چرمی.

LOUIS VITTON

عینك تمام فلزی

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

در میان عینك‌های آفتابی كه كمپانی فرانسوی LOUISVITTON در پاییز و زمستان ۲۰۱۴و۲۰۱۵ روانه بازار كرده عینك تمام فلزی LAUREL از آن مدل‌هایی است كه به خاطر ظرافت مثال‌زدنی‌اش كاملا به چشم می‌آید. در كنار ظرافت، فرم بیضی اغراق‌شده‌ای كه در طراحی شیشه‌ و قاب این عینك به كار رفته دلیل دیگری است كه آن را به یكی از متفاوت‌ترین‌ مدل‌ها تبدیل كرده ‌است. البته نباید از ویژگی‌ منحصربه‌فرد دیگر این عینك یعنی استفاده از گل‌های همیشگی LOUIS VITTON در حاشیه آزاد شیشه‌ها هم غافل ماند!

Zara

راحت اما. . .

كمپانی اسپانیایی Zara كه طراحی‌هایش در چند سال اخیر بین ایرانی‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته در طراحی كفش‌های تازه‌اش سراغ زیره‌های پهن و عاج‌دار رفته است؛ ایده‌ای كه قبل از هرچیز باید اعتراف كرد به دلیل ظاهر زمختی كه به كفش می‌دهد اصلا جذاب نیست.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

البته نباید از این واقعیت هم گذشت كه راحتی كفش‌هایی با این زیره‌های پهن قابل مقایسه با هیچ كفش دیگری نیست به‌خصوص اینكه این سبك از طراحی درحقیقت نگاهی دوباره به كفش‌هایی است كه چیزی حدود ۱۰ سال پیش با همین سبك و سیاق روی كار آمده بودند و امتحان‌شان را هم همان زمان پس دادند!

FENDI CASA

كلاسیك اما مدرن

FENDI CASA بخش دكوراسیون داخلی كمپانی ایتالیایی FENDI امسال در میان طراحی‌هایش سراغ یك صندلی راحتی بسیار متفاوت رفته است. طراحی این صندلی كه در نمایشگاه Masion Objet میلان رونمایی شده، برگرفته از صندلی‌های دهه ۶۰ میلادی است اما با نگاه و احساسی كاملا مدرن.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

ساختار این صندلی كه به Herman armchair معروف است از سه عنصر تشكیل شده است؛ یك فریم با نشیمنگاه نسبتا عمیق، تكیه‌گاه پهن و قطعه پشت‌سری بسیار راحت و بالاخره خطوط هندسی بسیار متفاوت.

FENDI

گلدار به سبك فندی

از قرار كمپانی ایتالیایی FENDI هم خیال ندارد امسال از قافله پارچه‌های گل‌دار جا بماند. پس بهتر است شما هم از همین حالا خودتان را برای روبه‌روشدن با مجموعه‌ای از لباس‌ها و كیف‌وكفش‌های گل‌دار در میان طراحی‌های تازه این برند آماده كنید. البته این كمپانی در ارائه ایده پارچه‌های گلدار، ابتكار خاص خودش را دارد.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

این کمپانی در طراحی‌هایش سراغ پارچه‌هایی با زمینه‌های ساده و با رنگ‌های متنوع رفته و در عوض قسمت‌هایی از پارچه‌ را به فراخور مدل لباس با طراحی گل‌های اركیده تزئین كرده است.

BURBERRY

همان‌چهل‌تكه‌های خودمان

كمپانی انگلیسی BURBERRY امسال در طراحی كتانی‌های مردانه سراغ ایده‌ای بسیار متفاوت رفته است. این‌بار آقایان به جای كتانی‌های كرم و قهوه‌ای‌رنگ همیشگی این برند می‌توانند برای انتخاب كتانی‌هایی برنامه‌ریزی كنند كه نخستین ویژگی آنها تركیب رنگ‌های شاد و متنوع‌شان است!

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

این کمپانی در طراحی این كتانی‌ها سراغ تكه‌های چرم، آن هم از نوع بافت‌دار در رنگ‌های بسیار متنوع رفته است. نتیجه هم این شده كه در این كتانی‌ها تكه‌های چرم در رنگ‌های زرد و آبی، بنفش و قرمز و. . . درست مثل پارچه‌های چهل‌تكه خودمان كنار هم جا گرفته‌اند.

Disney

سفر با الاف

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

خط كشتیرانی دیزنی اعلام كرد، علاقه‌مندان به كارتون دیزنی می‌توانند تابستان آینده با شخصیت‌های این كارتون سفر كنند. مسیر این سفر از اروپا به آلاسكا ست و الاف، السا و آنا هم در این سفر همراه مسافران كوچك و بزرگ خواهند بود. با توجه به فروش ركوردشكن كارتون «یخ زده» مدیران شركت كشتیرانی دیزنی تصمیم گرفته‌اند، موضوع سفر تابستانی خود را به جای تمام كارتون‌های دیزنی، به ملكه‌های یخ زده اختصاص دهند.

TORY BURCH

سفید سفیدم!

كمپانی TORY BURCH در طراحی‌های مجموعه كیف‌های جدیدش سراغ رنگ سفید رفته است. در اغلب این كیف‌ها كه در سایزها و مدل‌های مختلف طراحی شده‌اند رنگ سفید رنگ اصلی زمینه ‌است. دركنار رنگ سفید، المان TORYBURCH هم گاهی به رنگ سفید و گاه مشكی فاكتور ثابت این كیف‌هاست.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

البته طراحان این برند برای كیف‌های رسمی‌تر سراغ تركیب طلایی با سفید رفته‌اند هرچند در این كیف‌ها هم رنگ سفید رنگ اصلی است و رنگ طلایی صرفا به شكل اكسسورایزهای فلزی كیف ازقبیل زیپ، سگك‌ها و البته نشان TORY BURCH حضوری كم اما چشمگیر دارد.

Gandom

ادری هیپورن در تهران

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

برند ایرانی طراحان گندم، مجموعه محصولاتی را به تازگی عرضه كرده كه برای خودش داستانی دارد. در این مجموعه ادری هیپورن با آنها همكاری می‌كند و در طرح‌ها و نقش‌های روی مانتوها حضور دارد. این مجموعه الهام گرفته از داستانی ذهنی است كه این هنرپیشه به ایران سفر كرده و از بناهای قدیمی ایران بازدید می‌كند. طرح لباس‌ها هم از لباس‌های تاریخی ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ ایده گرفته است. البته برای این مجموعه هیجان‌انگیز به جز مانتو و پالتو، زیورآلات، ماگ و كلاه هم طراحی و تولید شده است.

CHANEL

الماس‌نشان

كمپانی فرانسوی CHANEL علاوه بر حضور پررنگ و تاثیرگذار در صنعت مد از لباس گرفته تا كیف، كفش و. . . هم‌زمان در طراحی عطر، ادكلن، لوازم آرایش و استفاده از جواهرات در ساخت ساعت هم بسیار پرآوزه است. در میان ساعت‌های معمول این كمپانی گروهی از ساعت‌ها هم قرار دارند كه در نگاه اول كوچكترین شباهتی به تصویری كه ما از ساعت در ذهن‌مان داریم ندارند.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

در این ساعت‌ها آنچه قبل از هرچیز به چشم می‌آید حجم عظیمی از جواهرات به‌خصوص طلای سفید (K۱۸) و الماس است! خلاصه اینكه با انتخاب این ساعت‌های الماس‌نشان به راحتی می‌توانید با یك تیر دو هدف را نشانه بگیرید البته قبل از آنكه قیمت‌های عجیب و غریب آنها قلب شما را نشانه بگیرند!

Elham

خلاقیت در نمد بافی

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

نمد، نوعی بافته سنتی در ایران است كه در سال‌های اخیر دوباره جان گرفته و زنده شده است. خیلی از طراحان وهنرمندان برای ساخت كیف، كفش و زیورآلات سراغ این بافت قدیمی رفته‌اند. یكی از این طراحان كه كارهای خلاقانه‌ای دارد، الهام است.

دست‌سازهای الهام شامل انواع دستبند، گل سینه، كفش، رو فرشی و كیف است ولی استفاده از طرح‌های مدرن و نگاه خلاقانه این طراح و سازنده باعث شده تا محصولی متفاوت ارائه كند. برای كسانی كه به كارهای دست‌ساز علاقه دارند، بی‌شك در كارهای الهام نمونه‌های جذابی پیدا می‌شود.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

حوض فیروزه

سفالینه‌هایی برای امروز

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

حوض فیروزه، عنوان برندی است ایرانی و فعال در زمینه هنر سفال‌گری. در میان طراحی‌های تازه این برند ظروف سفالی چشم‌نوازی وجود دارند كه نمی‌توان به همین سادگی‌ها از كنار آنها گذشت.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو

این ظروف كه همه زاییده ذهن خلاق و هنر دستان هنرمند جوانی است به نام آزاده نوزاد، تركیبی است از هنر سفال‌گری و نقاشی. این طراح در این ظروف با استفاده از المان‌های آشنایی چون گل، مرغ، انار و. . . به بهترین شكل دنیای دیروز و امروز را به هم پیوند داده‌ است.

محصولات جدید برندهای معروف برای سال نو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همین

      چقد اون نمدا زشت بووود....

    • بدون نام

      لباس گلدار براي مردها؟!!!! خدا كنه مد نشه

      پاسخ ها

      • آرش

        مد شده خبر نداری به خصوص تک پوش گلدار با یقه خیلی باز

    • نگار

      این پست ها بهونه است برای این که وسطاش برای بعضی برندها تبلیغ کنید و پول به جیب بزنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج