جاباما
۱۸۳۷۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی پرسپولیس ـ بنیادکار

پرسپوليس در دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا در تاشکند به مصاف بنيادکار خواهد رفت.

ورزش سه: پرسپولیس بعد از ارائه یک بازی شایسته در حالی به مصاف نماینده قدرتمند کشور ازبکستان می‌ رود که بنیادکار و سایر تیم های ازبک در ادوار گذشته، بارها در مسیر موفقیت پرسپولیس اختلال ایجاد کرده اند.

۱. پرسپولیس در گام اول در حالی روبه‌روی لخویا ایستاد و ۳ ـ صفر برنده شد که با توجه به نتایج گذشته اش در لیگ ایران درواقع یک شگفتی قابل توجه خلق کرد. بنیادکار هم با تساوی در عربستان برابر النصر مطابق انتظار قدرتمند بود.

۲. در سال های ۸۷ و ۸۹ پرسپولیس در ۳ بازی از لیگ قهرمانان به مصاف بنیادکار رفت که دو بازی در تهران انجام شد و البته پرسپولیس در هیچ کدام از بازی ها برنده نشد.

۳. پرسپولیس در ۴ دوره حضورش در لیگ قهرمانان آسیا دو بار به دور دوم صعود کرده و در دو باری که سرخپوشان در مرحله گروهی حذف شدند، برابر نمایندگانی از ازبکستان قرار گرفته و مغلوب شده اند. پاختاکور و بنیادکار هر دو در مرحله گروهی تاثیر مستقیمی در ناکامی و سقوط پرسپولیس در مرحله دوم داشته اند.

۴. پرسپولیس در دو باری که به مرحله حذفی رفته، یک بار به الاتحاد و یک بار به بنیادکار در تهران باخت، به عبارتی سرخپوشان در ۴ حضورشان ۳ بار برابر ازبک ها لنگ زدند.

۵. پرسپولیس زمانی در پلی آف به بنیادکار باخت که سرمربی حریف فیلیپه اسکولاری و گلزن حریف ریوالدوی افسانه ای برزیل بود. بنیادکار در تهران از روی نقطه پنالتی به پرسپولیس گل زد.

۶. محسن بنگر مدافع پرسپولیس که برابر لخویا عالی کار کرد، سابقه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را با تیم سپاهان داشته است. حتی به خاطر یک بار درخشش در این بازی ها بنگر کاندید کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا شد.

۷. بنیادکار در لیگ قهرمانان ۶ بار با تیم های ایرانی همگروه شده، ۴ بار بالاتر قرار گرفته و ۲ بار پایین تر از ایرانی ها ایستاده است. آنها در سال گذشته پایین تر از فولاد در لیگ قهرمانان قرار گرفتند.

۸. اگر پرسپولیس با بنیادکار حداقل مساوی کند، با توجه به این نکته که بازی النصر و لخویا در قطر، هیچ تیمی نمی‌ تواند با اختلاف ۳ گل برنده شود در صدرگروه می‌ ایستد.

۹. اگر پرسپولیس ببرد، دهمین برد خود را در لیگ قهرمانان به دست آورده و برای اولین بار در این بازی ها تیمی از کشور صاحب فوتبال ازبکستان را برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج