۱۸۳۸۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جشنواره بین‌ المللی مد و لباس در تهران

چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از امروز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

واحد مرکزی خبر: چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از امروز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در مصاحبه با واحد مرکزی خبر در حاشیه مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: حدود ۲۰۰ مرکز در این جشنواره شرکت کردند که آثار آن ها ایرانی و مبتنی بر روش‌های تولید پوشاک ایرانی-اسلامی است.

قبادی با اشاره به اینکه در این جشنواره ۲۰ استان، ۷۴ دانشگاه و ۳۸ مرکز فنی و حرفه‌ای از استان‌های مختلف شرکت کرده اند افزود: در این دوره برجسته ترین تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب که ۵۰ موسسه هستند شرکت کرده و آثار خود را در سالن های ۸ و ۹ به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به حضور هفت کشور در بخش بین الملل جشنواره مد و لباس گفت: آثار ارائه شده در بخش نمایش ظرفیت مدسازی را دارند و قرار است در تفاهم با اتحادیه پوشاک بخشی از آثار ارائه شده به تولید انبوه برسد.

قبادی با بیان اینکه پوشاک هر جامعه نشانه های فرهنگی هر ملت را نشان می دهد افزود: بخش ویژه این جشنواره پاسخ به نیاز مخاطبان بخش حجاب و عفاف است و این بخش محور اصلی آثار ارائه شده جشنواره امسال است.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد نیز با انتقاد از اینکه سال های گذشته آن گونه که باید و شاید به حوزه مد و لباس توجه نشده است گفت: برگزاری جشنواره مد و لباس سعی دارد با نگاه علمی و دقیق دانشگاهیان را به صنعتگران نزدیک کند.

مرادخانی افزود: اقتصاد بخش مهمی در حوزه مد و لباس است که باید به آن توجه ویژه شود زیرا در کشور ما بخش قابل توجهی از فعالیت‌های اقتصادی به برندهای غیرایرانی مربوط می‌شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برندهای ایرانی خوبی در عرصه پوشاک فعالیت می کنند گفت: یکی از اهداف این جشنواره معرفی و گسترش برندهای ایرانی است.

مرادخانی با اشاره به اینکه سعی می کنیم پوشاکی هماهنگ با فرهنگ ایرانی-اسلامی به مردم معرفی کنیم افزود: نمی توان جلوی واردات پوشاک غیرایرانی را گرفت اما باید رقابت درستی میان برندهای ایرانی و غیرایرانی وجود داشته باشد و حضور طراحان ایرانی آنقدر پررنگ باشد که ورود پوشاک غیرایرانی به ایرانی ها آسیبی وارد نکند.

چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر تا ۱۶ اسفند برپاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج